mitä hääparin "kuuluu" tarjota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
tulipahan mieleen tässä kun häistä keskustellaan..

Mitä teidän mielestä hääparin periaatteessa kuuluis tarjota?

Olen ollut häissä jossa ei lämmintä ruokaa mut viinapuoleen oli panostettu enemmän, mikä sinänsä harmi koska en oikein pidä voileipäkakuista enkä pahemmin vedä alkoakaan..

Olen ollut myöskin häissä jossa on ollut maittavat ruuat mut viinakset on joutunu ite maksamaan.

Mä kun pohjalainen olen niin aion kyllä omissa häissä tarjoilla sekä ruuat että juomat.

Toki jokainen tavallaan mut katsotaan mitä muut on mieltä :D

Jokainen tarjoaa sellaista mitä itse haluaa, kakku nyt varmaanki on sellanen ehdoton must siis hääkakku =)
Mutta siis häät jossa jokainen kustantaa kaiken tarjoomuksen itse :o

Mun mielestä lähinnä ruuat ja ruokajuomat ja hyvän tunnelman. Toki ei "kakkukahvi" häissäkään mitään pahaa ole, mutta jos siis puhutaan oikein kunnon pitkistä juhlista. Alkoholi ei mielestäni ole ainakan perhejuhlissa oikeassa paikassa ja kranttuna alkoholin juojana haluan valita itse juomani enkä juoda jonkun toisen valitsemaa.

meillä ei ollu ruokailua koska juhlat alkoi vasta 18.00 illalla joten lähes jokainen jo varmasti syönyt kotonaan (tai jossain muualla) mutta tarjolla oli lämpimiä karjalanpiirakoita, munavoi, juusto, jotain pikkuleipiä, kakku ja keksejä. tietty kahvi, mehu. ja sitten oli boolia.

ja laitoin ton "kuuluu" sanan heittomerkkeihin siksi että en osannu sanoa sitä lyhyemminkään, eli siis kun saatte kutsun häihin niin ajatteletteko päässä et saatte ruokaa ja juomaa ja kakkua ja kaffia?

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
meillä ei ollu ruokailua koska juhlat alkoi vasta 18.00 illalla joten lähes jokainen jo varmasti syönyt kotonaan (tai jossain muualla) mutta tarjolla oli lämpimiä karjalanpiirakoita, munavoi, juusto, jotain pikkuleipiä, kakku ja keksejä. tietty kahvi, mehu. ja sitten oli boolia.

toi on ihan jees musta :D

Meillä oli panostettu ruokapuoleen, tarjolla oli todella runsas alkupalapöytä, käristystä (lohta lihattomille) sekä tietty ne perinteiset kakku/pullajutut.. Alkoholia meillä ei ollut edes alkudrinkeissä koska emme halunneet tarjota alkoholia ollenkaan koska suvussani on monella ongelmia alkoholin kanssa mutta koska hääjuhla pidettiin ravintolassa niin kyllä vieraat saivat ihan omatoimisesti sitä alkoholia.

Yhteistyössä