Mitä hääleikkeja tai ohjelmaa teidän häissänne oli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämminsydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lämminsydän

Vieras
Olen tässä keksimässä hääohjelmaa veljen häihin,löytyykö ideoita!!??
Ei mitään esiintymisjuttua,koska veli inhoaa sellasta..
mutta mikä olisi hauskaa ohjelmaa,ei niinkään ehkä mitään "typeriä" leikkejä....äääh,auttakeehan!! Kiiiiiitos!! : )

Meillä häät 3kk kuluttua ja vähän sama ongelma.. Mutta mitä täältä oon lukenu, ni porukan mielestä ne on parhaita leikkejä mitkä jää leikkimättä. Meinattiinkin sit palkata stand up-koomikko, mutta ku ei rahat kaikkeen riitä. :(

Saas nähä mitä sitä keksis........

Semmonen liinanliehutusleikki alkuun... Servettejä heilutellaan... ensin hääpari, sit toisen vanhemmat, sit toisen ja sit tiettyjä sukulaisia, koulukavereita, harrastuksista tuttuja, ketkä on matkustanut jomman kumman kanssa jne... voi keksiä vaikka mitä ja sit vikana kysytään et onkos joku joka ei oo saanu liehuttaa. Yleensä aina löytyy joku joka ei oo saanu ja kaikkihan aattelee samoin tein et kyseessä on kuokkavieras.

Toinen on kaulinviesti. Kaksi kaulinta, toinen vaaleanpunaisilla nauhoilla ja toinen sinisillä nauhoilla. Kaksi tussia ja vaaleanpunainen kaulin kiertää naisvieraiden keskuudessa ja kaikki kirjoittaa siihen nimensä. Sininen sit puolestaan miesten keskuudessa ja viimeisenä sit päätyy hääparin kirjoitettavaksi, tässä on sit helppo nähdä kumpi joukkue on nopeampi :D Tää on aika kiva :)

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Semmonen liinanliehutusleikki alkuun... Servettejä heilutellaan... ensin hääpari, sit toisen vanhemmat, sit toisen ja sit tiettyjä sukulaisia, koulukavereita, harrastuksista tuttuja, ketkä on matkustanut jomman kumman kanssa jne... voi keksiä vaikka mitä ja sit vikana kysytään et onkos joku joka ei oo saanu liehuttaa. Yleensä aina löytyy joku joka ei oo saanu ja kaikkihan aattelee samoin tein et kyseessä on kuokkavieras.

Tämän tyyppinen oli häissä, joissa olin vieraana, oli ihan kiva. Siellä oltiin riveissä (kesähäät ulkona), ja astuttiin aina eteenpäin. Aluks just ihan noi perusjutut, perheet, koulukaverit, työkaverit, yms. ja sit loppua kohden esim. ketkä on nähneet morsiamen alasti, tai sulhasen ja vähän huumoripitoisempia juttuja. Hiukan kannattaa kyl miettiä mitä 'ominaisuuksia' kysyy, ettei tuu kiusallisia tilanteita.

Meillä ei ollut mitään leikkejä kun ei niistä tykätä: maljat, puheita sai pitää jos halus (oli 2kpl), ruokailu ja loppuilta vaan hyvää musiikkia.

Meil oli anopeille sellanen etsintäkisa missä runomuodossa kerrottiin se esine mikä piti löytää ja tuoda, esim Tiinan soitin on sello, tuo minulle miehen ranne...?

Oli aikasen hauskaa kattella kun anopit juoksi pitkin salia hakemassa muilta vierailta tavaroita. Palkinnon he sai sitten kuitenkin kumpikin, appiukkojen vuoro kun tuli ja ukot pyydettiin kilpailemaan,niin "kilpailuna! oli paikalle saapuminen ja saivat palkinnot...=) Anopit ei kauheesti tykänneet...=DD

Sitte kaasolle ja bestmanille ja muutamalle muulle jotka polttareita olivat järjestäneet me itse tehtiin yllätysleikki jossa ne laitettiin istumaan tuoleihin rinkiin selät vastaikkain etteivät nää toisiaan, ja vesilasista piti täyttää suu ja sen jälkeen sanoa meidän paperilta näyttämä sana, ja toisten arvata sitä sanaa. Tähän oltiin varustauduttu isoilla pyyheliinoilla, koska se vesi pärskyy aika paljon kun kukaan ei nauramatta tuota pystynyt tekemään.

Mites se lahja kiertää juttu meni, meil oli sellanen mut jo unohtanu miten se toimi. Olin kuitenkin ottanu pari viikkoa ennen häitä töllön kaukosäätimen ja pakannut sen lahjaksi, ukko aika ärsyyntyneenä sitä etti.
10 kirjekurta kuitenkin oli niin että aina jokaisessa oli vihje kelle lahja viedään, tyyliin vie lahja sille jolla on kaunein kampaus, suurin hattu ym... Viimeisessä kuoressa tais olla jotain että vie lahja sille miehelle joka tänään on onnellisin ja näin ukkoni sai kaukosäätimensä takaisin.

Yhteistyössä