Mitä häälahjaksi?? Avut tervetulleita. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöttiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kuohuviini:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kuohari/shampanja pullo ja lasit, ihan kiva idea! Mutta.. kaksi "eriparilasia" pyörivät sitten kaapissa ikuisuuden kunnes päätyvät kirpparille =)

No ne olis kyllä tärkeämmmät kuin jotkut eriparilasit kun niihin vois kaiverruttaa hääparin nimet ja päivämäärän. Ainakin mun veljellä ko. lasit on vitriinissä esillä.

Eli mä itse ostaisin nimikkolasit, jotain ihanaa kuohuvaa esim Fresita ja jotain tosi laadukasta suklaata.

meillä oli juuri häät, enkä kyllä olisi mitään kuohareita halunnut lahjaksi.. Eli kannattee miettiä, onko sen sortin ihmisiä, että tuollaisesta pitävät. Jos pitävät, niin sitten ok =). Minä suosittelisin sitä hemmottelukoria, me saatiin saunakori ja se oli aivan ihana =)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kuohari/shampanja pullo ja lasit, ihan kiva idea! Mutta.. kaksi "eriparilasia" pyörivät sitten kaapissa ikuisuuden kunnes päätyvät kirpparille =)

No ne olis kyllä tärkeämmmät kuin jotkut eriparilasit kun niihin vois kaiverruttaa hääparin nimet ja päivämäärän. Ainakin mun veljellä ko. lasit on vitriinissä esillä.

Eli mä itse ostaisin nimikkolasit, jotain ihanaa kuohuvaa esim Fresita ja jotain tosi laadukasta suklaata.

Jos pullo ja lasit ostetaan ni ehdottomasti nimet & pvämäärä niihin kaiverrutettas kyllä. Mun mielestä sen myötä niistä tulee "tärkeemmät ja henkilökohtasemmat".

Fazerin sinistä laadukkaampaa suklaata tuskin on. Ainakin henk.kohtasesti se on ihan parasta. :p
Tätyy varmaan kierrellen kaarrellen kysellä morsiamelta mikä on niiden lempisuklaata. :D

Juu siis Fazerin sininen on ihan parasta mutte jotenkin ajattelin että joku konvehtirasia olisi tyylikkäämmmän näköinen esim belgialaiset Guylian-konvehdit.
Mistäpäin oot? Yksi vaihtoehto olisi Iittalan Kultasuklaa. Sieltä saa kaikkia kivannäköisiä suklaakuvioita esim Aalto-maljakkoja yms.

Yhteistyössä