V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24176398:Mä tarkoitan sellaista, että pelon takia toimii jatkuvasti väärin, niin, että se vahingoittaa muita. Jättää auttamatta, kun apua tarvitaan tai sallii pahan tapahtua.
Liian lyhyiden miesten pitäisi hävetä lyhyyttään. Eihän kukaan normaali nainen hyväksy miehekseen lyhyttä miestä, siis alle 175cm pitkää miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24176552:muutaman sivun kuluttua kun tekee yhteenvedon niin ei kelpaa mikään. paitsi ehkä joku tahdoton olento.![]()
Minä vihaan alle 175cm pitkiä miehiä. Miesten pitää olla miesten pituisia, ei mitään hobitteja.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24176552:muutaman sivun kuluttua kun tekee yhteenvedon niin ei kelpaa mikään. paitsi ehkä joku tahdoton olento.![]()
Eikä tarvitse. Sinun tarvitsee itse hävetä kommenttejasi. Pystyt vaikuttamaan kommenteihisi, mutta lyhyet miehet eivät voi pituudellensa yhtään mitään.
Myötähäpeä on suuri tuollaisten naisten takia.
- homomaisuus, siis sellainen, jolla hiukset aina laitettu ja viimeisimmät muotivaatteet
- hiusgeelin käyttö
- tupakointi
- suorat housut ja kauluspaita housujen sisässä :x
- mustasukkaisuus
- oman ajan puute, sitä, ettei saisi yksin mennä koskaan minnekään vaan ukko olisi tivaamassa minne menet ja missä olet
- sellaista, joka ei seuraa urheilua tai uutisia