Mitä epäilisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Kuumetta ollu 4 päivää 38-39 ja eka päivänä oksentanu kaks kertaa, sen jälkeen ei ole syöny ihminen yhtään mitään eikä kuulema saa alas. Yskii kauheesti ja ei pääse kunnolla käveleen, nukkuu koko ajan.

Ite olin sitä mieltä että keuhkokuume mutta kun ei ihminen mene lääkäriin kuulema :o

Kuulostaa ihan samalta taudilta kuin meillä. Meilläkin eka päivänä nuorimmainen oksensi. Tuo ettei syö mitään, vie voimat kaikilta. Syödä pitäisi syödä jotain kevyttä ja juoda paljon. Jos ei pysy sisällä, silloin lääkäri reissua suosittelen.

Tässä nyt riehuvassa taudissa on juuri kuumetta 5 pv 38-39, kova kurkku kipu, ja eka päivinä pahoinvointia. Tosi voimaton olo. Itse sairastin sen taudin viikko sitten. Mutta jos todella epäilette keuhkokuumetta, niin ilman muuta kannattaa käydä tarkistaan crp. Se kertoo, onko tavallinen kulkutauti vai vakavempaa... Hoitajat voi ottaa pika crp:n ja ei tarvi mennä lääkärille, jos on matala..

Aloin vaan miettiin kun on ollu kyllä syömättä näin monta päivää että voimat siinä menee, mutta seiniä pitkin kävelee vessaan ja kiireesti sänkyyn niin vähän aloin miettii että oisko nyt jotain muuta.

joo, varmasti aiheesta olet huolissaan. Syömättömyys ei ole leikin asia kellään.. Tee nyt jotain sen herkkua, ihan mitä vain. Mutta tiedät, että sitä hän ei voi vastustaa. Katso rupiaako tokeneen, jos ei niin, lääkäriin vain.

Alkuperäinen kirjoittaja reropera:
joo, varmasti aiheesta olet huolissaan. Syömättömyys ei ole leikin asia kellään.. Tee nyt jotain sen herkkua, ihan mitä vain. Mutta tiedät, että sitä hän ei voi vastustaa. Katso rupiaako tokeneen, jos ei niin, lääkäriin vain.

mun sukulaisesta kyse että en ole nähny missä kunnosa on mutta hänen emäntä aika huolissaan sieltä soitteli että miten sen sais lääkäriin. Eihän nyt isoo ukkoo saa väkisin mitenkään. :/
täytyy nyt toivoo että menis ohitte.