Mitä enemmän mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
...sitä vähemmän nainen. Onko kukaan törmännyt samaan ongelmaan?

Pitkään parisuhteessamme nainen oli se seksuaalisen aloitteen tekevä osapuoli, ja se toimi ihan hyvin. Hän oli useita kertoja päivässä roikkumassa hihassani (tai housujen etumuksessa), ja tietenkin olin imarreltu huomiosta, vaikka kunto ei aina kestänytkään sitä tahtia.

Nyt vanhemmiten olen huomannut itse olevani kiinnostuneempi tekemään aloitteen, ja nainen syttyykin näihin aloitteisiin, ja seksi sujuu hyvin. Olen kuitenkin huomannut, että hän ei enää tee aloitteita edes päivittäin, joskus menee viikko - Odottaako hän aloitetta minulta, vai eikö hän yksinkertaisesti halua? Hän on myös alkanut yhä kasvavassa määrin kieltäytymään kun ehdotan ""hempeilyä"".

Pitäisikö minun lopettaa aloitteiden yrittäminen, kun vastaus on ei... palauttaisiko se naisen halut, ja mahdollisesti saisi hänetkin ehdottamaan seksiä. Tunnen itseni epäkelvoksi, enkö enää käykään hänelle, eikö hän halua minua, yritänkö liikaa - Kysymyksiä herää päivittäin, ja kannan huolta asiasta.

Minulla on itselläni ollut vaiheita kun seksi ei vain ole kiinnostanut, tuleekohan naisillekin tällaisia...

Meillä tuli parisuhteessa tilanne, jossa mies teki ja oli suuna päänä, muissa asioissa kuin seksissä.
Hän puhui minulle ongelmistaan, ja minä koin että en voi uskoutua hänelle. Hänkään ei USKOUTUNUT minulle, puhui vain kuin olisin joku hyvänpäivän tuttu. Liirun laarum laa.

Kerran minulla oli todella paha mieli eräästä muuhun kuin seksiin liittyvässä asiassa. Olimme matkalla, ja jouduimme kääntymään takaisin koska en halunnut kyläpaikkaan silmät punaisena itkemisen takia. Tätä tapahtuu erittäin harvoin, eli en ole mikään nainen jota mies voisi sanoa hysteeriseksi ämmääksi joka aina pillittää.
Bensaa meni paljon hukkaan turhassa reissussa, ja kun pahoittelin asiaa, mies sanoi : ""ei se kulta mitään haittaa, sinä olet tärkeämpi kuin raha""

Kun pääsimme kotiin, ja olin edelleen surullinen ja lisäksi kuitenkin pahoillani rahan kulumisesta takiani.
Siitä huolimatta mies meni työhuoneeseen koko illaksi, ja ainoa mitä hän sanoi minulle oli mesosi että voi vittu ku on laskuja ja voi vittu saatana sitä ja tätä.

Jäin totaalisesti syrjään, olisin halunut puhua. Olisin halunnut että hän ei olisi vihainen, kerran kuitenkin sanoi että ei se mitään.
Kun hän silti mesosi kuin päätön kalkkuna koko illan, koin että hän valehtelee minulle varmaan muulloinkin joka kerta kun sanoo että ei ole minulle vihainen.

Seuraavana päivänä aloin siitä toipumaan, pidin kaiken sisälläni koska en enää luottanut mieheen sen jälkeen miten hän minua kohteli.

(Mies ei älynnyt, että minuun koski vaikka hän mesosikin vain yleisellä tasolla eikä suoranaisesti kohdistanut sitä minuun)

En osaa sitä miehelle mitenkään selittää, niin että hän ymmärtäisi,mutta en sen jälkeen viikkoon halunnut häntä lainkaan.
En halunnut koko seksiä, koska minulla oli tunnelukko.

Nyt sanoin eilen hänelle suorat sanat, ja mies on äimän käkenä että mikä vittu minulle oikein tuli ""yhtäkkiä""

Nyt olen saanut tunnelukon avattua, itkettyä, ja sanottua miehelleni kaikki mitä olen pyöritellyt yksin päässäni.
Ja: nyt asia ei vaikuta yhtään niin vakavalta, ja minua panettaa suunnattomasti. Se vain ei nyt käy koska mies on vihainen, ja pitäisi minua idioottina jos kävisin käsiksi haastettuani ensin hänet kiivaaseen keskusteluun.

No , itsepähän tuntuu tietävän mitä tahtoo. Ei vain tiedä mistä jää paitsi.

Hihih, jos ennen niin reippaasti aloitteita tekevä nainen on lakannut roikkumasta housun etumuksessa, niin kysymyksessä on luultavasti vain lopahtanut kiinnostus seksiin.

Siis oikeasti, sitä tapahtuu naisillekin.

Mitä väliä sillä on kumpi sen aloitteen tekee, kunhan vaan tekee ja toinen suostuu? Sitten, jos naisesi ei enää halua, kun teet aloitteen, niin sitten on aika keskustella, että missä mättää. Tokihan voit nytkin kysyä, että kun olit ennen niin aktiivinen, niin mikä on muuttunut, kun et tee enää aloitetta?

Pitkässä parisuhteessa toki on aikoja kun välillä toinen ja välillä toinen, on aktiivisempi, mutta oikeesti huolissaan kannattaa olla vasta sitten, jos seksi ei enää ylipäätään huvita. Niitä vaiheita siis tulee niin miehille, kuin naisille, että seksi ei kiinnosta.

Yhteistyössä