Mitä ehkäisyksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääähh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääähh

Vieras
Olen kokeillut:
kuparikierukka
hormonikierukka
nexplanon kapseli
nuvaring e-rengas
minipillerit cerazette, mini-pill ja microluton
Zoely ja Yaz yhdistelmäpillerit

Kaikissa omat ongelmansa. Suurimmaksi osaksi ne aiheuttavat jatkuvaa vuotoa tai järjetöntä alapään kuivuutta joka johtaa jatkuvaan emätin ja hiivatulehdukseen.

sterilisaation vaatimukset ei täyty kummallakaan ja kai me vielä lisää lapsia halutaan..

ja kumiin en vaan luota.. siis en luota siihen että me tosiaankin käytetään sitä ja eihän se hyvältä tunnukaan etenkin kun on tottunut olemaan ilman...

nojoo kai se on tyydyttävä kumiin... enhän mä nyt montaa yhdistelmäpilleri merkkiä oo kokeillut mutta en jaksais jos taas tulee vaivoja niistä..

scpx4SD.png

No jos jokatapauksessa haluaa lisää lapsia niin tarviiko sen ehkäisyn olla 100% varma? Jos sulla on säännöllinen kierto niin mites olis varmat päivät yhdistettynä kondomiin niinä epävarmoina päivinä.'tietty edellyttää että ne vahinkoraskaudet sitten olis tervetulleita..

No me halutaan vielä lisää lapsia mutta mulla on nyt uuden ammatin opiskelu kesken joten mieluusti en raskaaksi nyt tulisi 2-3-vuoteen.

Mä voisinkin kokeilla niitä varmoja päiviä mutta mies ei suostu koska on sitä mieltä ettei lasta ennen kuin opinnot suoritettu.

Yhteistyössä