Tarkoitus oli vaihtaa miehen PS2-> XBox360, mutta se on osoittautunut hieman haasteelliseksi, kun ei noita vehkeitä löydy mistään... Miehen kannattaman lätkäjoukkueen college-paidan ostin "hätävaraksi". Meidän varsinainen lahja on Tukholman reissu joulun jälkeen.
Ostin kylpytakin, kun sitä pyysi. Hankkija-lippiksen tilasin, koska siitä tulee tilan isäntä, ja käyn tänään vielä katsomassa jos löytyisi toivottuja auton pienoismalleja.
Olen ostanut nyt sukkia 10 paria, pipon, uuden treenirepun, kellon, huumori-essun, soduko-lehden, vyön, huumorimukin ja puolikkaan moccamasterin, sillä mies joutui maksamaan puolet itse Saattaa olla, että jotain muutakin olen ostanut, mutta en vaan muista, että mitä
No meiltä hajos just DVD-soitin (tai mikä se nyt on) ja digiboksi siihen perään, joten sovittiin et meidän joululahjat oli nyt siinä. Ostin kuiteskii Lauri Tähkän bokserit pukinkonttiin.
Mä ostin uudet laadukkaat peitot ja tyynyt
Ukko valittanut jo todella kauan tyynynsä muotoa (tai siis sen puuttumista) ja yllärinä sitten lykkään peittolaatikon aattona syliin.