Mitä autuaallista on Marimekon kuteissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Jep jep;) Ethän sä joo väittänyt, hih!

No. Voinhan mä kirjoittaa ton sulle toisellakin tavalla.

Kyllä, Marimekosta tuli pari vuotta sitten dokumentti. Siihen aikaan osa tuotteista valmistettiin Virossa.

... Siis mähän peesasin sua :o No ihan sama mitä tänne kirjoittaa niin tulee leimattua idiootiksi, tolloksi ja ties miksi.

Ok, sori. Sain kirjoituksestasi toisenlaisen käsityksen. Eli mä olinkin pölö:D

Ne kuosit - varsinkaan unikot - ei mun mielestä missään tapauksessa sovi vaatteisiin! :o

Mulla on ollut pari Marimekon raitapaitaa (ei perusmalli, vaan istuvaksi tarkoitettu), mutta kumpikin istui päällä äärimmäisen huonosti! Näppituntumalta kumpaankin paitaan olisi pitänyt olla vähemmän hartioita ja enemmän tissejä...

Diggailen Marimekon kuoseista nimenomaan lastenvaatteissa. Esim. Iloinen takki sekä pallokuosi ja vaikkapa Lippa ovat mun mielestä aivan ihania lastenvaatteina/lastenvaatteissa.

Mutta sitten taas aikuistenvaatteissa ko. kuosit näyttävät mun mielestä jotenkin tanttamaisilta. Matsku Marimekon kuteissa on kyllä mun mielestä hyvä, vaatteet säilyttävät muotonsa ja värinsä, vaikka niitä pesisi kuinka usein tahansa.

tykkään marimekosta kyllä, joltain osin.. muutenkin valkkailen vaatteet, sekä lasten että aikuisten, sen mukaan, mikä näyttää musta kivalta =)
esim unikko tietyn värisenä voi olla tosi reipas, esim tämän kevään oranssi-pinkki-keltaiset unikkomekot oli tytöille ihan must =)

Yhteistyössä