APUA: Mikä on sinusta paras sisustuslehti? Minkä haluaisit joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulumielellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joulumielellä

Vieras
Eli ajattelin muistaa sisustusta rakastavaa ystävääni lehden vuosi kerralla, mutta kun en itse ymmärrä sisustuksesta mitään niin ajattelin täältä kysyä, että mikä olis sisutajan toivelehti?

Ikää ystävälläni on 31 v ja asustaa omakatitalossa ja mökkikin löytyy. Tykkää marimekon kankaista ja shoppailee paljon kirppareilla ja ikeassa. Kaikenlaiset lamput (varsinkin 70 luvun tyyliset) on hänellä lähellä sydäntä.

Eli minkä lehden hänelle tilaisin? Kiitos avusta :-)

Eniten tykkään Family Livingistä (ruotsalainen lehti), suomalaisista tykkään Talo&Kodista mutta en itse sitä tilaisi koska Forma on mun kohdalla sekoillut niin paljon laskutuksen kanssa. Avotakka on kiva, ja Deko, ja Koti ja keittiö.

Noista mitä ystävästäsi kerroit, niin tilaisin hänelle Dekon tai Koti ja Keittiön. Ei mitään Maalaisunelmaa hälle, vaikka itse siitä pidän kovasti. Mutta tuon perusteella mitä kerroit niin just toi Koti ja Keittiö vastaa eniten.

Avotakka joku suositteli. Se on enempi sellainen tekemällä tehty ja täynnä mainoksia! Joten ei. Koti ja Keittiössä on ihan tavallisten ihmisten koteja joihin tavallisella ihmisellä on myös varaa. Avotakka esittelee usein kaikkia ihmehienouksia joihin ei kellään normi-ihmisellä ole varaa ja jotenkin teennäisiä ne kodit.

Mulle tulee deco. Englantilainen Living ETC on myös erilainen. Nämä ovat sellaisia missä tehdään persoonallisia koteja, jotka eivät aina tule suoraan yhden kaupan tavaroista. Suosittelen. LivingETC on marimekkofani :)

Avotakka on Artek-tyyppinen lehti joka on lopulta tosi pliisu ja ilmeetön. Koti ja Kettiö on ihan tunnelmallinen, hieman romanttishenkinen. Talo ja Koti on aika arkinen.

Yhteistyössä