Mitä ajatuksia yksityinen päiväkoti herättää teissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
niin, kaikenlaisia ajatuksia tähän, voisitko viedä lapsesi yksityiselle, maksaisitko hyvästä hoidosta hiukan enemmän... Puolesta ja vastaan- kommentteja, kiitos :)
 
Herättää lähinnä positiivisia mielikuvia pienestä, kodinomaisesta hoitopaikasta. Ja todellakin maksaisin mielelläni ekstraa siitä, etä lastani hoidettaisiin yksilönä, ruoka-aineallergiat muistettaisiin ottaa huomioon ja että saisin joka päivä jotain palautetta hoitopäivän sujumisesta.
 
MIiten yksityisessä päiväkodissa se hoito voisi olla parempaa. Riippuu ihan niistä hoitajista millaista hoitoa. Ei ne yksityiset hoitajat sen kummempia ole. Voi olla, että yksityisellä paikalla talous voi olla aika tiukallakin. Toisaalta yksityisten on pakko olla jotenkin erikoisia ja mainostaa itseään jotenkin parempana, sillä muutenhan olisi ihan sama viedäko lapset kunnalliseen vai yksityiseen hoitopaikkaan.

Voisin viedä lapsen yksityiseen hoitopaikkaan esim. paremman sijainnin perusteella eli jos se olisi lähipäiväkoti ja kunnallinen huomattavasti kauempana.
 

Yhteistyössä