A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mites muuten alle 3v lapsiaan kotona hoitavat?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:miten ne voi työkyvyttömät pakottaa töihin?![]()
Ei työkyvyttömiä pakoteta, mutta ne joilla ei ole terveydellistä estettä työhön saavat valita joko työn tai etuuksien menetyksen. Tai etuudet menevät joka tapauksessa, mutta tilalle tulee palkka. Ne jotka eivät muulla tavoin työllisty, palkataan ns. kansalaistyöhön julkiselle sektorille ja järjestöihin, palkallisina siis, tesin mukaiselle palkalla, ja tätä kustannetaan mm näillä säästyneillä tukirahoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko tässä ajateltu ihmisiä jotka joutuvat viemään lapsensa hoitoon tämän takia? maksamaan hoitomaksut? tekemään työtä päivärahalla? että sellainen paratiisi on paltamo
Alkuperäinen kirjoittaja jiro:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko tässä ajateltu ihmisiä jotka joutuvat viemään lapsensa hoitoon tämän takia? maksamaan hoitomaksut? tekemään työtä päivärahalla? että sellainen paratiisi on paltamo
tätä mäki mietin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jiro:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko tässä ajateltu ihmisiä jotka joutuvat viemään lapsensa hoitoon tämän takia? maksamaan hoitomaksut? tekemään työtä päivärahalla? että sellainen paratiisi on paltamo
tätä mäki mietin
eikös työttömät nytkin saa ilmaisen päivähoidon? tai ainakin maksu on ihan nimellinen, suhteutettuna tuloihin kuten muillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jiro:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko tässä ajateltu ihmisiä jotka joutuvat viemään lapsensa hoitoon tämän takia? maksamaan hoitomaksut? tekemään työtä päivärahalla? että sellainen paratiisi on paltamo
tätä mäki mietin
eikös työttömät nytkin saa ilmaisen päivähoidon? tai ainakin maksu on ihan nimellinen, suhteutettuna tuloihin kuten muillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:miten ne voi työkyvyttömät pakottaa töihin?![]()
Ei työkyvyttömiä pakoteta, mutta ne joilla ei ole terveydellistä estettä työhön saavat valita joko työn tai etuuksien menetyksen. Tai etuudet menevät joka tapauksessa, mutta tilalle tulee palkka. Ne jotka eivät muulla tavoin työllisty, palkataan ns. kansalaistyöhön julkiselle sektorille ja järjestöihin, palkallisina siis, tesin mukaiselle palkalla, ja tätä kustannetaan mm näillä säästyneillä tukirahoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Paltamolainen:Eli jos minä nykyisen 500 e/kk sijasta saan 600 e/kk käydessäni tuolla työnväentalolla ripustamassa tauluja seinälle, niin ei se kamalasti luo motivaatiota..