M
metsänpeitto
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Aika erikoistaSiis että paltamolaiset velvoitetaan töihin ja muualla Suomessa kansalaisten ei tarvitse käydä töissä, jos eivät halua.
Niin, ensimmäinen ajatus oli se, että tämä on täyttä provoilua
Täytyy huomenna goolailla aiheesta lisää, ehdin katsella vain pintaraapaisun. Jutusta oli näköjään myös Kelan Sanomissa ollut jossain vaiheessa.