A
"anne"
Vieras
Mielenkiintoinen ketju ja kommentit.
Naapurinlapset on arsyttäviä ikkunan takana kuolaajia. Toisissa ketjuissa taas missä kysymys on toisin asetettu, naapurilapsille tottakai tarjotaan ruokaa aina kun meilläkin syödään, epäkohteliastahan se olisi käskeä kotiin syömään.
Itse asiaan sen kummemmin kantaa ottamatta...
Naapurinlapset on arsyttäviä ikkunan takana kuolaajia. Toisissa ketjuissa taas missä kysymys on toisin asetettu, naapurilapsille tottakai tarjotaan ruokaa aina kun meilläkin syödään, epäkohteliastahan se olisi käskeä kotiin syömään.
Itse asiaan sen kummemmin kantaa ottamatta...