Mitä ajattelisitte tällaisesta miespuolisen kaverin ehdotuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Olemme saman ikäisiä ja olemme tunteneet toisemme kauan. Paria meistä ei koskaan tule, kumpikaan ei sitä halua. Mutta kumpikin haluaa lapsen. Mies ehdotti, että jos me tekisimme lapsen.

Haluan kyllä lapsen, mutta en tiedä mitä ajatella tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ihan ok, mutta älkää nyt panko, vaan ruutalla laitat mällin sisään. Olettaen siis, että olette "vaan" ystäviä.

Mies haluaa tehdä lapsen perinteisellä tavalla. Sekin mua tässä epäilyttää, koska se mies ei kiinnosta mua seksuaalisesti. Olemme kavereita, mutta emme ylimpiä ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
olet selvästi jo päätöksen tehnyt niin ei varmaan kandee palstalla kyselläl mielipiteitä,jos eriävät mielipiteet eivät kelpaa

En ole tehnyt päätöstä. Mies on jo päätöksensä, mutta mä en. Kyllä se mun ihanne olisi, että lapsi syntyy parisuhteeseen, mutta vaikuttaa niin epätoivoiselta sen suhteen. Siis en löydä miestä parisuhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olet selvästi jo päätöksen tehnyt niin ei varmaan kandee palstalla kyselläl mielipiteitä,jos eriävät mielipiteet eivät kelpaa

En ole tehnyt päätöstä. Mies on jo päätöksensä, mutta mä en. Kyllä se mun ihanne olisi, että lapsi syntyy parisuhteeseen, mutta vaikuttaa niin epätoivoiselta sen suhteen. Siis en löydä miestä parisuhteeseen.

Siis mies on jo päätöksensä tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi kypsää:
lapsella on oikeus syntyä parisuhteeseen. eikä tarkoituksella järjestää kahta kotia

Lässyn lässyn.

Tuotaah, minkäs ikäinen olet? :D

sillä iällä ei ole merkisystä. 23 v olen. tämä on minun mielipiteeni. Jos pari eroaa raskausaikana, se on varmasti tarkkaan harkittu. tai toinen kuolee niin sillekään ei voi mitään. tuollaista en ymmärrä. Vaikka tuossa tapauksessa molemmat varmasti pitäisivät lapsesta huolen. se on kyllä outoa,ettei eriäviä mielipiteitä täällä saa koskaan sanoa.. :)

lapsella on oikeus syntyä parisuhteeseen. eikä tarkoituksella järjestää kahta kotia

Lässyn lässyn.

sillä iällä ei ole merkisystä. 23 v olen. tämä on minun mielipiteeni. Jos pari eroaa raskausaikana, se on varmasti tarkkaan harkittu. tai toinen kuolee niin sillekään ei voi mitään. tuollaista en ymmärrä. Vaikka tuossa tapauksessa molemmat varmasti pitäisivät lapsesta huolen. se on kyllä outoa,ettei eriäviä mielipiteitä täällä saa koskaan sanoa.. :)

En tarkoittanut sinua "a", vaan aapeeta. :) Tuohon lässyn lässyn kommenttiin viitaten. Olen lähes samaa mieltä kanssasi "a".

Lässyn lässyn.

En tarkoittanut sinua "a", vaan aapeeta. :) Tuohon lässyn lässyn kommenttiin viitaten. Olen lähes samaa mieltä kanssasi "a".

:D

Mä olen itse harkinnut tuollasta, mutta kylläkin ihan koti-inseminaatiomenetelmällä. Jos mies haluaa ihan seksiä niin menkööt muualle.

Kaikki kasvatus yms asiat kannattaa puhua halki moneen otteeseen. Tapaamissopimuksia miettiä, elatusmaksuja jne.

Itse en tuohon kyllä lähtisi, vaikka ajatus ihan varmasti houkuttaa. Tuo ihan varmasti voisi toimia hyvinkin, siihen rajaan asti, että tulee uudet kumppanit kuvioihin. Ei siitä mitään tule, jos mielipiteet kasvatuksellisista asioista erivät. Silloin tuo on jo vaikeaa, ilman uusien kumppaneiden mukaan astumistakin. Kyse ei ole välttämättä mustasukkaisuudesta toisiaan kohtaan, vaan omasta lapsesta ja miten lapsen tarpeista huolehditaan.

Voisin kyllä suositella seksi suhdetta tuon miehen kanssa ja sitä kautta näkisit, miten teidän elämä onnistuu. Voihan olla, että vaikket nyt seksuaalista vetoa tunnekaan, niin hänestä saattaa yllättäin paljastua melkoinen aarre. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka juuri hän olisikin lopulta sinua varten :)

No en tekis. Luultavasti vaan ystävyys menis pilalle.
huoh. olet tyhmä. odota pari vuotta jos sitä miestä ei löydy rinnalle jonka kanssa voit tehä lapsia, niin tee sen kaveris kanssa

Yhteistyössä