V
vempula
Vieras
Olemme viimeksi uutenavuotena olleet isännän kans ulkona,ja lapsemme oli minun vanhemmillani yökylässä.Kuten aina onkin kun sen vaan ottavat yökylään!No nyt sitten tänään lapsi oli 3h mummin luona että saatiin tehtyä remppaa,tosin sellasta hätä sutimista kun kohta pitää jo hakea pois ns(klon vahtaamista.Mummilla tarve päästä kaupoille pariksi tunniksi vaikka jo aamulla kävikin kaupassa.No mutta asian ydin menemme hakemaan lasta no eihän se halua lähteä(Mummin ja ukin kyyti tulee 16.oo hakemaan,mun veli,leikit kesken jään mummille,keksii verukkeita että ei saada puetuksi,rimpuilee itkee/raivoo kurkku suorana että haluan jäädä yöks mummille.Ukki ja mummi yrittää lohdutukseksi että me tuodaan sulle puuhapete karkkia,minä siihen että minun lasta ette lahjo ja iso PISTE.Tuntui itsestä niin pahalta oikeen sydäntä raastoi kun lapsi itki,itkemistään että sais jäädä isovanhempien luo.Ja sitä paitsi mutsi on ollu koko tän viikonlomalla ja oli puhetta että ottaa jonain pvänä lapsen yökylään ja paskanmarjat aina on milloin mitäkin teko syitä että ei käy.Oma pää haluis tuulettuu ja kaipais muutaki ku työtä ja kotia.Mutta mulle jäi nyt niin raivo olo noitten käyttäytymisestä että enää en soittele pyydä "lastenhoito apua.