Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Joku sanoikin, että jos on huumorityyppi niin eihän siinä sitten mitään. En tunne kyseistä kaveria sen kummemmin, kun olen nähnyt hänet vain mieheni kanssa, paitsi sillon baarissa. Ja se kommentti baarissa tuli jossain sellaisessa yhteydessä, kun kaverien keskellä juttelin jotain kotiinlähtemisestä, joten en mä nyt aio itseäni nolata jos ne onkin oikeasti vaan vitsejä, vaikka ehkä vähän tahdittomia.
Mm, mutta jospa se ei ookkaan huumorityyppi? Mistäs sen tiedät sitten, jos kommentoi sun kuvia ja selkeesti kattelee niitä? En minä oo ees jaksanu omien ystävieni kuvia katsoa jossain feississä
Voi olla tahditonta huumoria tai ei, mutta pitäishän toi selvittää. Kun hän on kerta mennyt sun omien rajojen yli. Eli voit sanoa ens kerralla, että tää huumorilaji ei nyt oikeen iske suhun. Kun kuitenkin jos et reagoi, niin se sama linja jatkuu..ja kun sua selvästi häiritsee tuo, niin sun täytyy tehdä tilanteelle jokin muutos.
Ihmisten muutenki pitäis miettiä tuota huumoria. Monillahan on semmonen vittuilumainen huumori (itekki joskus syyllistyn ja se ei oo mitään vittulua)..mutta just se, et ketä kohtaan sitä harrastaa. Jos näet ekaa kertaa jonku ystävän hvyän kaverin tai miehen jonku hyvän kaverin tai mitä tahansa..niin ei välttämättä kannata sellasia laukoa. Kantsii eka ottaa vähä selvää, et millanen se tyyppi on..ettei se sit oikeesti ota niitä veetuiluna. KUn toista ei yhtään tunne, niin ei voi tietää mitä se ajattelee =) Ite nimettäin tiiän, ettei kaikille ystävillekään voi ihan samallaista huumorijuttuja sanoa, kun voivat ehkä jopa loukkaantua.