Mitä ajattelisit, jos miehesi kaveri kommentoisi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Nettiprofiilisi kuvia, jossa ylläsi minihame; "Ohhoh :p Nyt on kyl kaunista :) " Toista vastaavaa; "Paljasta pintaa :p "

Sen lisäksi baarissa tokaissut, että lähde meille. Ottaisitko ihan läppänä kaiken?

Mitä miehesi ajattelisi, kertoisitko sille? Mitä ajattelisit, jos sinun naispuolinen kaverisi pistäisi miehellesi vastaavia viestejä..

:xmas:

Mies ehkä olisi hyvillään, jos joku muukin tykkää mun ulkonäöstä, mutta samalla tuntisi piston sydämessään.

Onhan noista tullut mustasukkasuuskohtauksiakin joskus.

Ja minusta olisi myös ok jos joku nainen kommentoisi miehestäni noin vaikkakin samalla toivon, ettei mies laittaisi itsestään minihamekuvia nettiin ;)

Mutta jos mies rupeaisi viestittelemään enemmän naiselle samaan tyyliin, en kyllä pitäisi sitä hyvänä juttuna.
ja uskon että mies on sen verran vuosien varrella oppinut, ettei sellaista virhettä tekisi :whistle:

Mulla ei ole tarvetta esitellä itseäni tarkoituksella millään saiteilla. :D

Mutta joo, miehen kaveri aikoinaan kommentoi tuohon tyyliin minua ihan luonnossa (aina ollessaan meillä käymässä ) ja alkoi lopulta soitella mulle aina silloin, kun tiesi mieheni olevan reissussa (esim. työmatkalla, kertausharjoituksissa tai urheilukisoissa). Hän ei kuulemma koskaan olisi jättänyt minua pienten lasten kanssa yksin edes pariksi päiväksi. Alkoi vihjailla, että jos mieheni pettääkin minua noilla reissuillaan jne jne.

Miehen kanssa tuon kaverin käytöksestä puhuttiin ja mies tietty puhui siitä kaverinsa kanssa. Loppujen lopuksi kävi niin, että miehen ja kaverinsa välit viilenivät pikku hiljaa, nykyisin eivät ole enää ollenkaan tekemisissä keskenään.

Jos kyseessä olisi sellanen huumorityyppi, niin asia olisi eri. Mieheni naispuolisten kavereitten kohdalla mäkin voisin ottaa sen läppänä, riippuen tyypistä. Mutta jos nuo kommentoinnit olisi ns. tosissaan "iskemismielellä" sanottu, niin tuskinpa kumpikaan meistä tykkäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en kyllä tykkäis, tekisin lopun tollasesta. tietääkö sun miehes et sen kaveri ehdottelee sulle tollasta?

Mitäs tuossa nyt voisi sitten tehdä? Siihen ensimmäiseen viestiin kommentoin jotain "kiitos" tms takaisin kun en ajatellut asiaa sen kummemmin. Nyt sitten mietin, että onko ne kommentit ihan viattomia. Että jos lähtisin siihen mukaan (mainittakoon, että ei tod kiinnosta) niin miehen kaveri varmaan touhuaisi sen selän takana kanssani, noin teoriassa siis. Joskus miehen kanssa aiheeseen liittyen keskusteltu, että keihin kavereihinsa se luottaa tältä osin, eikä tätä kyseistä kaveria maininnut. Ja ne, jotka mainitsi olivat mullekin ihan itsestäänselvyyksiä, että tuskin koskaan mitään tuollaista heittäisivät läppänäkään. Siitä ekasta kommentista kerroin miehelle ja taisin mainita tuon baarijutunkin. Ovat kuitenkin tekemisissä harrastuksensa osalta tiiviisti niin en mitään sen suurempaa draamaa ajatellut kehitellä. Jospa en vaan vastaa mitään tuohon tuoreimpaan kommenttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Nettiprofiilisi kuvia, jossa ylläsi minihame; "Ohhoh :p Nyt on kyl kaunista :) " Toista vastaavaa; "Paljasta pintaa :p "

Sen lisäksi baarissa tokaissut, että lähde meille. Ottaisitko ihan läppänä kaiken?

Mitä miehesi ajattelisi, kertoisitko sille? Mitä ajattelisit, jos sinun naispuolinen kaverisi pistäisi miehellesi vastaavia viestejä..

:xmas:

No jos pistäis miehen naispuolinen kaveri tollasia viestejä, niin ios entinen kaveri. Sanotaanko näin. Meillä puututaan tosi jyrkästi tommoseen huonoon käytökseen. Ei mulla kukaan naispuolinenkaan kaveri kommentoi tollasia =D

Eikä mies tykkäis kans. Ja sama homma, asiaan puututaan. Ja kyllä kertoisin miehelle, jos hänen kaverinsa ois tollanen. Koska mun mielestä tossa vongataan jo pillua, kyllä aivan..luit oikein.

Miehet on monesti oikeesti "kaverina" muutenki tollasia, et perimmäiset tarkotukset voivat olla hyvin erit. Kyllä itse tuntisin oloni epämukavaksi, jos miehen kaveri vielä ois tollanen. Ei varmaan ole kovin hyvä ja luotettava? Entäpä, jos joskus suuttuu, kun et lähde mukaan ja keksii susta jotain paskaa? Kantsii miettiä siltä kantilta.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
no en kyllä tykkäis, tekisin lopun tollasesta. tietääkö sun miehes et sen kaveri ehdottelee sulle tollasta?

eihän tuossa mitään ehdottelua ollut???

Siis tää miehen kaveri kysy häntä yöksi baarissa..jos se ei ole ehdottelua, niin mikä on? Sinisilmäsiä nämä jotkut.

Ja pakko sanoa, et noi kommentithan on ns. huonoa käytöstä ja väärin..jos kerta itse otat jo vähän vakavasti tai yrityksenä..ja näinhän on jo käynyt, koska tänne aloit asiaa epäilemään =) Eli joo, hälytyskellot on ihan oikeinkin soida.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:

eihän tuossa mitään ehdottelua ollut???

Siis tää miehen kaveri kysy häntä yöksi baarissa..jos se ei ole ehdottelua, niin mikä on? Sinisilmäsiä nämä jotkut.

Joku sanoikin, että jos on huumorityyppi niin eihän siinä sitten mitään. En tunne kyseistä kaveria sen kummemmin, kun olen nähnyt hänet vain mieheni kanssa, paitsi sillon baarissa. Ja se kommentti baarissa tuli jossain sellaisessa yhteydessä, kun kaverien keskellä juttelin jotain kotiinlähtemisestä, joten en mä nyt aio itseäni nolata jos ne onkin oikeasti vaan vitsejä, vaikka ehkä vähän tahdittomia.

Meillä yksi vastaavanlainen kaveri miehellä. Minä olen suoraan kettuillut takaisin ja sanonut että puhuu sopimattomia, mies on ollut suoraan kypsynyt ja tympääntynyt. Luottaa minuun, joten ei ole minulle asiasta suuttunut tms.
Nyt seuraillaan tilannetta ja mun mies kyllä avaa sanaisen arkkunsa jos vielä jatkuu.... :whistle:

Joku sanoikin, että jos on huumorityyppi niin eihän siinä sitten mitään. En tunne kyseistä kaveria sen kummemmin, kun olen nähnyt hänet vain mieheni kanssa, paitsi sillon baarissa. Ja se kommentti baarissa tuli jossain sellaisessa yhteydessä, kun kaverien keskellä juttelin jotain kotiinlähtemisestä, joten en mä nyt aio itseäni nolata jos ne onkin oikeasti vaan vitsejä, vaikka ehkä vähän tahdittomia.

Mm, mutta jospa se ei ookkaan huumorityyppi? Mistäs sen tiedät sitten, jos kommentoi sun kuvia ja selkeesti kattelee niitä? En minä oo ees jaksanu omien ystävieni kuvia katsoa jossain feississä ;)

Voi olla tahditonta huumoria tai ei, mutta pitäishän toi selvittää. Kun hän on kerta mennyt sun omien rajojen yli. Eli voit sanoa ens kerralla, että tää huumorilaji ei nyt oikeen iske suhun. Kun kuitenkin jos et reagoi, niin se sama linja jatkuu..ja kun sua selvästi häiritsee tuo, niin sun täytyy tehdä tilanteelle jokin muutos.

Ihmisten muutenki pitäis miettiä tuota huumoria. Monillahan on semmonen vittuilumainen huumori (itekki joskus syyllistyn ja se ei oo mitään vittulua)..mutta just se, et ketä kohtaan sitä harrastaa. Jos näet ekaa kertaa jonku ystävän hvyän kaverin tai miehen jonku hyvän kaverin tai mitä tahansa..niin ei välttämättä kannata sellasia laukoa. Kantsii eka ottaa vähä selvää, et millanen se tyyppi on..ettei se sit oikeesti ota niitä veetuiluna. KUn toista ei yhtään tunne, niin ei voi tietää mitä se ajattelee =) Ite nimettäin tiiän, ettei kaikille ystävillekään voi ihan samallaista huumorijuttuja sanoa, kun voivat ehkä jopa loukkaantua.

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Mies ehkä olisi hyvillään, jos joku muukin tykkää mun ulkonäöstä, mutta samalla tuntisi piston sydämessään.

Onhan noista tullut mustasukkasuuskohtauksiakin joskus.

Ja minusta olisi myös ok jos joku nainen kommentoisi miehestäni noin vaikkakin samalla toivon, ettei mies laittaisi itsestään minihamekuvia nettiin ;)

Mutta jos mies rupeaisi viestittelemään enemmän naiselle samaan tyyliin, en kyllä pitäisi sitä hyvänä juttuna.
ja uskon että mies on sen verran vuosien varrella oppinut, ettei sellaista virhettä tekisi :whistle:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vais:

Mm, mutta jospa se ei ookkaan huumorityyppi? Mistäs sen tiedät sitten, jos kommentoi sun kuvia ja selkeesti kattelee niitä? En minä oo ees jaksanu omien ystävieni kuvia katsoa jossain feississä ;)

Voi olla tahditonta huumoria tai ei, mutta pitäishän toi selvittää. Kun hän on kerta mennyt sun omien rajojen yli. Eli voit sanoa ens kerralla, että tää huumorilaji ei nyt oikeen iske suhun. Kun kuitenkin jos et reagoi, niin se sama linja jatkuu..ja kun sua selvästi häiritsee tuo, niin sun täytyy tehdä tilanteelle jokin muutos.

Ihmisten muutenki pitäis miettiä tuota huumoria. Monillahan on semmonen vittuilumainen huumori (itekki joskus syyllistyn ja se ei oo mitään vittulua)..mutta just se, et ketä kohtaan sitä harrastaa. Jos näet ekaa kertaa jonku ystävän hvyän kaverin tai miehen jonku hyvän kaverin tai mitä tahansa..niin ei välttämättä kannata sellasia laukoa. Kantsii eka ottaa vähä selvää, et millanen se tyyppi on..ettei se sit oikeesti ota niitä veetuiluna. KUn toista ei yhtään tunne, niin ei voi tietää mitä se ajattelee =) Ite nimettäin tiiän, ettei kaikille ystävillekään voi ihan samallaista huumorijuttuja sanoa, kun voivat ehkä jopa loukkaantua.

No tiedän että kattelee mun kuvia, ainakin jää jatkuvasti vieraslistaan :whistle:

Antaapi asian nyt olla, jos se siitä. Jos ei, niin sitten sanon jotain..

Yhteistyössä