Mitä ajattelisit, jos googlaisit uuden tuttavasi/ihastuksesi ja selviäisi, että hän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalaistollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maalaistollo

Vieras
Olisi erityisen rikas/suurituloinen? Löytyisi siis jostain listojen kärjestä verotiedoissa yms.
Vaikuttaisiko se sinuun? Miten?

Älkääkä nyt vaan kukaan sanoko,että "minuun ei vaikuttaisi" tottakai tuo nyt JOTAIN ajatuksia suuntaan tai toiseen herättää. Voihan ne olla negatiivisiakin tunteita toki.

Taisi tulla AP:lle noista mun kysymyksistä eri ketjuissa mieleen?

Mulla nimittäin löytyy juurikin verotietoja. Eikä se ole kivaa. Helposti saa peräänsä onnenonkijoita ja hyväksikäyttäjiä. Moni innostuu enemmän niistä minun tuloista.

Kuitenkin mä olen ihan tavallinen mukava ihminen, joka aloittaa laihdutuskuurin aina joka maanantai. Siitä huolimatta, että olen hyvätuloinen nuori. Monen on vaikea uskoa, että mullakin ihan normaali elämä ja jopa tunteet.

Voisin toisaalta myös ajatella, että hän on joku rasittava hienohelma, joka ei loppupeleissä pysty vakavaan suhteeseen, kun elää shoppaillakseen. Näin ei toki ole, mutta mielikuvasta olikin kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28269141:
en tiedä miten suhtautuisin. Mä kun olen sellanen, että haluan yleensä maksaa kaiken, niin voisi tulla ongelmia.

Suurituloinen voi olla myös hyvin hyvin saita, joten no worries:D

Olisi erityisen rikas/suurituloinen? Löytyisi siis jostain listojen kärjestä verotiedoissa yms.
Vaikuttaisiko se sinuun? Miten?

Älkääkä nyt vaan kukaan sanoko,että "minuun ei vaikuttaisi" tottakai tuo nyt JOTAIN ajatuksia suuntaan tai toiseen herättää. Voihan ne olla negatiivisiakin tunteita toki.

Miettisin hänen työnkuvaa. Kuinka paljon hänellä on aikaa minulle:saint:
(jos raha on tullut työtä tekemällä)

Miettisin varmaan, että kunhan selviää, että itse en ole rikas, niin voipa olla, ettei ole enää kiinnostunut. Pelkäisin siis, etten olisi tarpeeksi hyvä sen ihastuksen silmissä.

Ehkä reaktio riippuisi siitä millainen henkilö olisi asenteeltaan rahankäytön suhteen. Nostaisi niskakarvat pystyyn, jos henkilöllä olisi sellainen hälläväliä tuhlailevainen asenne tai jos osoittautuisi täysin pihiksi tyypiksi.

Muuten ehkä hieman ilahtuisin, muttei paljoa vaikuttaisi sillä olen tottunut kustantamaan oman elämäni enkä ole riippuvainen kenestäkään. Mieheni tienaa 100 000 €/v ja minä normaalisti 28 000 €/v.. Samalla tavalla osallistutaan elämisen kuluihin ja asuntolainan maksuun.. Viime viikonloppuna mies pisti käteeni 500 euroa ja käski tuhlaamaan pelkästään itseeni (olen nyt kotihoidontuella jonkin aikaa).. Löysin 30 eurolla itselleni paidan.. Loput toin miehelle takaisin kun en keksinyt käyttöä :D Ja siis en ole toivoton tapaus tuhlaamisen suhteen, sillä olen kerennyt ostamaan itselleni lähemmäs 100 oaria kenkiä hyllyyn..

Pelästyisin varmaan. En kyllä osaa sanoa, miksi. Voi olla, että perääntyisin suhteessa, sillä tuollaisen miehen kanssa seurustelu toisi erinäisiä ongelmia. Jos mies esimerkiksi haluaisi lähteä ex tempore johonkin kalliimmalle matkalle mun kanssani, niin ei mulla siihen olisi kireällä aikataululla taloudellisia mahdollisuuksia. Enkä todellakaan lähtisi suhteen alkuvaiheessa matkaan niin, että mies kustantaisi matkan. Eli välttämättä todella varakas ihminen ei olisi mulle potentiaalinen seurustelukumppani.

Enpä nyt osaa sanoa mitä ajatuksia herättäisi... Mua ei oikeesti ole koskaan kiinnostanut toisten raha-asiat. Kasvatettu on siten, että rahalle ei kumarreta. Ei ole koskaan ollut tarvetta nuoleskella kenenkään persettä ihan vaan sen takia, että sillä on rahaa/valtaa.

Luultavasti vetäytyisin. Varakkaat miehet saa niin paljon parempaakin, etten uskoisi minulla olevan mitään mahiksia.
Ja jos varallisuus olisi itse ansaittua ja tyyppi olisi esimerkiksi yrittäjä, kiinnostus loppuisi, sillä en halua uutta työnarkomaania lähipiiriini.

Yhteistyössä