Mitä ajattelette tästä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tunnustan: löysin netistä ihan ok:lta vaikuttavan miehen. Tuossa ollaan välissämme viestejä heitelty, ja nyt mies pyysi numeroani, jotta voisi lähettää tekstiviestejä ja välillä vaikka soitella. Varovainen kun olen, en heti halunnut omaa numeroani antaa, kysymys kun on kuitenkin ventovieraasta. Pyysin miestä laittamaan oman numeronsa, jotta voin laittaa hänelle sitten viestiä siihen. Mies mykistyi täysin.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

[QUOTE="Vieras";23959183]Tunnustan: löysin netistä ihan ok:lta vaikuttavan miehen. Tuossa ollaan välissämme viestejä heitelty, ja nyt mies pyysi numeroani, jotta voisi lähettää tekstiviestejä ja välillä vaikka soitella. Varovainen kun olen, en heti halunnut omaa numeroani antaa, kysymys kun on kuitenkin ventovieraasta. Pyysin miestä laittamaan oman numeronsa, jotta voin laittaa hänelle sitten viestiä siihen. Mies mykistyi täysin.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?[/QUOTE]

Niin ja tosiaan ei mun pitänyt tunnustaa löytäneeni mukavan miehen netistä, vaan olevani hieman ujohko ja baareja karttava persoona, jolle netti oli yksi ainoista vaihtoehdoista. :D

[QUOTE="Vieras";23959196]Niin ja tosiaan ei mun pitänyt tunnustaa löytäneeni mukavan miehen netistä, vaan olevani hieman ujohko ja baareja karttava persoona, jolle netti oli yksi ainoista vaihtoehdoista. :D[/QUOTE]

Ei ole huono asia, että ei viihdy baareissa. Ennemminkin hyvä asia :)

Ei nettideittailussa ole mitään tunnustettavaa tai hävettävää. Tämä on minun kantani. Asiaan: Itsessäni kyllä heräisi epäilyksiä, mikäli moinen sattuisi omalle kohdalleni. Mutta voihan se tietysti olla niinkin, että mies ajatteli, ettet sitten kuitenkaan tekstaa hänelle, eikä siksi numeroa laittanut.

Yhteistyössä