Mitä ajattelet tällaisesta perheestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetyttää

Vieras
Lapsi on päivähoidossa 8-17 joka arkipäivä. Iltaisin vanhemmat tissuttelevat kotona. Viikonloppuisin vievät lapsen "yökylään" mummolaan. Siis joka ikinen viikonloppu! Silloin juostaan paikallisissa kaljalla ja pidetään hauskaa.

Mitä ajattelet? Mietin vain että olenko itse katkera kotiäiti vai miksi minun pistää vihaksi moinen lapsen kohtelu :(

Onkos se sitten ihan varmaa, että tissuttelee ja että Joka Ikinen Viikonloppu viedään?

Se että ovat hoidossa , lienee ihan ymmärrettävää jos vanhemmat käy työssä

että äiti vielä kehuskelee kuinka lapsi viihtyy niiiiiiiiiin hyvin mummolassa...Onneksi sentään joku huolehtii, mutta miten kehittyy lapsen ja vanhempien välinen suhde :/

no jos noin on nii karmeaa..mut voiko ap olla muka sata varma että he tissuttelevat joka ilta?? mulla oli yhes vaihees ku ootin kolmatta ni hoidossa joka viikonloppu mummolas :o eli noi 2 isompaa..tosin en ite ollu kapakois..

se näkyy myös ulospäin :/ Kyseessä eräs "ystävä"...joka on kyllä vuosien varrella muuttunut aika tavalla huonompaan suuntaan. Ennen oli raitis ja kiva, mutta tämän uuden miehen myötä käytös muuttui...

No suoraan sanoen,mun mielestä on parempi että lapsi on siellä missä häntä halutaan pitää eikä sitten kotona "jaloissa".Onhan se surullista ajatella,etteivät vanhemmat halua lapsensa kanssa aikaa viettää,mutta toivottavasti hänellä on edes hyvä suhde isovanhempiin.

Jonkun joka tuntee perheen pitäisi yrittää puhua äidille järkeä lpsen kohtelusta.
Uskaltaisitko se joku olla sinä?

Mutta niin kauan kuin tuo meno jatkuu niin on todella hyvä, että lapsi on päivät hoidossa. Siellä on muita lapsia, aikuisia jotka huolehtivat ja saa ruuan ja hoidon.
Ja viikonloput mummolassa on parempi vaihtoehto kuin kotona olutpullojen keskellä leikkiminen ilman ruokaa ja hoitoa.

Mutta mikään ei koskaan muutu paremmaksi sillä, että sitä päivittelee ja surkuttelee ihmisen seläntakana. Jokaisella pitäisi olla sen verran munaa että sanoisi sen päin naamaa kyseiselle ihmiselle tai jos ei siihen pysty niin yrittäisi ottaa yhteyttä tuttuun joka pystyy.

Lapset ei ole niin tyhmiä että eivät hokaisi mikä on homman nimi. Kyllä tuo lapseen/lapsiin jälkensä varmasti jättää pahassa mielessä. Ei tuollaista voi mitenkään positiiviseksikaan vääntää. No mutta toimitaan me muut toisin ja iloitaan lapsistamme myös viikonloppusin :heart: *ei halua vaivata mieltään enempää kadotettujen puolesta tällä hetkellä*.. Ollut muuten niin nasta päivä
:heart:

ja sen näkee lapsen käytöksestä ja puheista. Eräskin lapsi ihmetteli toisen lapsen kanssa, että miksi sinä nukut kotona etkä mummolassa? Hänelle oli täysin vierasta se, että lapset voivat olla kotona vapaapäivinään eikä tarvitse olla heiteltävänä perunasäkkinä :( Tällaiset lapset ovat myös hyvin "aikuisennälkäisiä". He hakevat hoitajista korviketta vanhemmilleen, ovat takertuvia vieraisiin ihmisiin.

Yhteistyössä