Mitä ajattelet jos näet yli 30-vuotiaalla fritsuja kaulassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulle se on merkki siitä että ihminen on saanut läheisyyttä..kyllä ne elikotkin toisiaan näykkii :D.. ja joo ..ei ole kivan näköistä mutta seksistä se enemmän kielii jos on lapsia 1 tai vaikka 10.

Eipä lievän fritsun aikaansaamiseen tarvita kuin hieman keskivertoa enemmän kiihkoa sänkypainissa. Tietty naapurin martta voi kokea olevansa kade, jos käsite kiihko on vieras. =)

[QUOTE="hii";24518048]Ajattelen, että kas, siinä on joku yh saanut pitkästä aikaa seksiä. Luultavasti tavannut fritsuja moiskutelleen miehen netissä.[/QUOTE]

Ei kai fritsu seksistä välttämättä kerro? :D

Huvittaa. Mulle tulee sellainen olo, että henkilö yrittää saada teiniaikaansa takaisin. Tai todistaa, että hei kattokaa olen ollut miehen lähellä! Henk.koht en ymmärrä kaulan imeskelemistä aikuisilla ihmisillä.

Huvittaa. Mulle tulee sellainen olo, että henkilö yrittää saada teiniaikaansa takaisin. Tai todistaa, että hei kattokaa olen ollut miehen lähellä! Henk.koht en ymmärrä kaulan imeskelemistä aikuisilla ihmisillä.

Olen todennut mieheni kanssa tässä viime aikoina, että se vaan tuntuu aivan todella hyvälle. :D Pitetään toki huoli siitä, ettei mitään jälkiä jää, koska se on yököttävää... Mutta mukavaa kiihkoa se petiin tuo ;)

Ja ollaan kolmekymppisiä.

Yhteistyössä