Kemiaa, vetovoimaa, mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmeissään

Vieras
Tapaat yllättäen aivan tuntemattoman ihmisen ja ennen kuin edes oikeastaan näet häntä alat kokea mieletöntä vetovoimaa tätä ihmistä kohtaan. Hän on kuin magneetti sinulle. Vihdoin, kun näet hänet paremmin, et kuitenkaan kunnolla vieläkään, ajattelet, että voi luoja, mikä ihana ihminen. Vihdoin näet hänen selkänsä läheltä, et kasvoja vieläkään ja sinulle tulee tunne, että siinä se on - minun ihminen. Lopulta olette tilanteessa, että vetovoima teidän välillä kasvaa niin suureksi, että hyvä, etette harrasta seksiä. Tuntuu kuin tämä ihminen tunkeutuisi pääsi sisälle räjäyttäisi aivosi. Ihan kuin olisit joskus tuntenut hänet ja rakastanut jumalattomasti. Aivan kuin olisit koko elämäsi etsinyt häntä - tietämättäsi.

Kyseessä siis kaksi täysin toisilleen tuntematonta ihmistä. Mitä tämä on? Ovatko muut kokeneet vastaavaa?

Mulla täysin sama tilanne. Jotain todella käsittämätöntä. En tiedä mitä se on, vetovoimaa tai jotain muuta todella sairasta. Olen miettinyt, kun itse tuntee noin miten kirjoitit, niin tunteeko se toinenkin samallalailla tai jotain sinne päin. Vai onko tälläset aina -ikävä kyllä, yksipuolisia tuntemuksia.

Olet vain altis rakastumiselle ja haet ehkäpä alitajuisesti jännitystä elämääsi.

Näin on käynyt minullekin. Nyt paljon paljon myöhemmin en voi kuin ihmetellä, mitä ihmettä siinäkin henkilössä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;22573510:
Kyseessä siis kaksi täysin toisilleen tuntematonta ihmistä. Mitä tämä on? Ovatko muut kokeneet vastaavaa?

Ei tuossa mitään kummallista, kun toisessa on kaikki kohdallaan tuntee vetoa jo pelkkään puhetapaan ja tapaan liikkua - oikeasti yhteensopivan ihmisen selänkin tunnistaa.

Mä en todellakaan ole altis rakastumiselle. En ole koskaan ollut rakastunut ja jos olen ollut ihastunut, niin kiinnostuskin lopahtaa melko nopeasti. Tuo on vain niin outo tunne kun jäätyy toisen edessä periaatteessa ilman syytä. Tiedä sitten mistä on kyse. En koe olevani huumassa tai mitenkään muuten "sekaisin" se tunne vain iskee aina kun tämä kyseinen henkilö on läsnä ja tunne on niin voimakas, että vähemmästäkin alkaa ihmetellä että mistä on kyse, onko täysin seonnut vai mitä ihmettä :D

Yhteistyössä