Mitä ajattelet aikuisesta, joka ei ole koskaan ollut baarissa eikä edes humalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmetystä, mutta kukin tyylillään.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt KÄNNIEN ottamista. Tykkään kyllä alkoholista ja on tullut heiluttua ravintolan pöydillä usemapi aamuyö, mutta en olisi voinut itseäni kuvitella baariin kun vauva oli 1kk.

Korjaus edelliseen lausuntooni:
Ajattelen oikeastaan, että mikä ihmeen super-mamma se on??? :o Mä oli niin helevatan rättipoikkiväsynyt tuossa vaiheessa ettei mitään rajaa.

Ja ihmetystä siitä, että eikö ne tissit räjähdä sielä baarissa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Alkuperäinen kirjoittaja saa ampua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaisia ajatuksia herättää?

no kyllä ensi ajatus oli, jos ihan rehellinen olen, oli että onpa sillä ollut tylsä nuoruus, joo sori vaan mutta olen nyt rehellinen

No varmaan moni ajattelee noin, mutta mistä sitä tietää vaikka olisi tosi kiinnostava elämä. On saattanut saavuttaa monia asioita joita me baarikärpäset emme nuorena ehtineet.

Niin ja ne rahat, mitkä toisilla menee baariin, voi olla käyttänyt vaikka matkailuun. Mielestäni esim. juuri matkailu on paljon mielekkäämpää, tuo uusia kokemuksia yms. Ei niistä baari-illoista jää samalla tavalla muisteltavaa.

Ai niinkö :D

Riippuu hieman aikuisen iästäkin... Lähinnä mietin että miten on onnistunut välttämään baarissa käymisen, usein syystä tai toisesta ihmiset eksyvät baariin jossain vaiheessa elämäänsä.
Se että ei ole nauttinut alkoholia ei kummastuta.

No mä olen onneksi ollut edes baarissa useampaan otteeseen! Alkoholia en ole edes kokeillut, enkä huumeita tahikka tupakkaa. Olen luterilainen ja minulla on ollut hauskaa nuorena :) Ja mulla on vieläkin hauskaa!

Kukas siellä baarissa kavereiden lisäksi tietää, etten minä käytä alkoholia? Mä olin kavereille kuskina ja sain ilmaiset illat ja tanssin niiden kanssa pöydilla jos siltä tuntui!

En ole ollut koskaan baarissa enkä sinne ole koskaan kaivannut, ei vaan kiinnosta. Humalassa toki olen ollut :D Enpä ihmeellistä ajattele jos joku muukaan aikuinen ei ole koskaan ollut baarissa tai edes humalassa.

Mä olin baarissa ekan kerran 23veenä, sitten heti perään 26veenä ja taas 28veenä.
Enää en jaksa mennä. :D
Humalassa olen tainnut olla viisi kertaa. Viimeisin kerta ihan justiin neljä vuotta sitten.
Ei mua vaan kiinnosta, on muuta tekemistä.

Että sehän on ku veljeni. Hän on 22v.eikä oo tainnut humalassa olla. Muutaman kerran on tosin ravintolassa käynyt, mut vaan pitsalla. On kai se mietoja maistellut, mut ei oo ollut kiinnostusta juoda sen enempää ja miulle se on ihan ok.

Yhteistyössä