Mitä ajattelet aikuisesta, joka ei ole koskaan ollut baarissa eikä edes humalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en tiedä, eiväthän kaikki edes kaipaa humalaa. Pelkästään otsikon määreet eivät vielä kerro ihmisestä mitään. Kyllä tunnenkin ihmisiä jotka sanovat etteivät ole ikinä juoneet pisaraakaan. En näe siinä mitään todella outoa. Oudompaa on juoda joka viikonloppu mielestäni.
Mutta olenkin jo ikäloppu :-)

Mä ajattelen, että onkohan lähipiirissä huonoja kokemuksia alkoholista...
Itse nimittäin ekat huikat otin 30v synttärellä, aiemmin olin aina vannonut, että ikinä en ota tippaakaan. Vanhempani olivat alkoholisteja ja saivat minut inhoamaan koko alkoholia.

Minä en ole koskaan ollut humalassa, baarissa kyllä muiden seurana. Ihan hyvin olen pärjännyt selvänäkin, olen poistunut paikalta silloin, kun KAIKKI muut ovat olleet ihan lärvät tai meno on muuten ruvennyt häiritsemään.

En mitään koska itse olen samanlainen. En viihdy baareissa, liikaa humalaisia, liikaa mölyä, liikaa ihmisiä. Näin ainakin kuvittelen. Ja alkoholi on pahaa, joten en voi juoda niin paljoa että humaltuisin. 1-2 siideriä per vuosi, se sopiva määrä mulle. Ilmankin voin olla :)

Omalla kohdallani olen nyt nelikymppisenä alkanut ajattelemaan etten enää ikinä halua olla humalassa. En ole edes alkoholisti. Minusta on vaan mukavampaa että herään aamuisin virkeänä eikä iltaisin tarvitse miettiä voinko hypätä auton rattiin. Ja on se niinkin että ei se siideri nuorenna mitenkään päin.

Alkuperäinen kirjoittaja saa ampua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkälaisia ajatuksia herättää?

no kyllä ensi ajatus oli, jos ihan rehellinen olen, oli että onpa sillä ollut tylsä nuoruus, joo sori vaan mutta olen nyt rehellinen

No varmaan moni ajattelee noin, mutta mistä sitä tietää vaikka olisi tosi kiinnostava elämä. On saattanut saavuttaa monia asioita joita me baarikärpäset emme nuorena ehtineet.

En ajattele sellaisesta henkilöstä yhtään mitään. On täysin normaalia jos baarit tai juominen kiinnosta. Miksi kaikkien ihmisten pitäisi sulloutua samaan muottiin ollakseen normaaleja? On tärkeää että ihmisellä on oma elämä josta nauttii sellaisena kun on, kuului siihen päihteet tai ei. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:

no kyllä ensi ajatus oli, jos ihan rehellinen olen, oli että onpa sillä ollut tylsä nuoruus, joo sori vaan mutta olen nyt rehellinen

No varmaan moni ajattelee noin, mutta mistä sitä tietää vaikka olisi tosi kiinnostava elämä. On saattanut saavuttaa monia asioita joita me baarikärpäset emme nuorena ehtineet.

olen itse alkoholistin tytär ja ekat kännit on otettu 14v, rymysin ja kuljin baareissa sen muutaman vuoden ja rauhoituin, nykyään en ota ja jos otan niin pari riittää, mielummin olen kokonaan ilman. Totta että voi varmasti ollakin kiinnostava elämä ilman baarikohelluksia.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:

Niin ja ne rahat, mitkä toisilla menee baariin, voi olla käyttänyt vaikka matkailuun. Mielestäni esim. juuri matkailu on paljon mielekkäämpää, tuo uusia kokemuksia yms. Ei niistä baari-illoista jää samalla tavalla muisteltavaa.

Yhteistyössä