Mitä aiotte tehdä tai mitä olette tehneet vanhoille leluille...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Omille vanhoille leluillesi tai lapsiesi vanhoille leluille, joilla ei siis kukaan enää leiki?
Oletteko laittaneet varastoon säästöön?
Myyneet?
Heittäneet roskiin vai mitä?

Säilöön tietysti. Varastosse ne tälläkin hetkellä ovat. Ei niitä turhaa olla ostettu ja suurta hintaa maksettu joka ikisestä ponista, barbista ja nukesta. Säilytän ne omille lapsilleni. Toivottavasti eivät mene pilalle varastossa. :)

Myyn kirppiksellä. Osan laitan jemmaan, annan joskus lapsen lapsille jos kelpaa. Tällaisia jemmaan laitettavia ovat mm. dublot, legot, pet shopit, jotkut puulelut.

just lokkasin turhat vauvalelut kirppikselle menevään kuormaan. osan jäti nsäästöön, ehkä joskus lapsenlapset leikkii niillä :)

äiti ja isä ol isäästäny minun ja veljen vanhoja leluja ja minun lapset leikkii niillä nyt ku käyhään mummolassa. velje nvanhat pikku legot on hitti! kirjat, pikkuautot :D

Tarhaan lahjotin esim tytön vanhat nuket vaatteineen, istuimineen ja ammeineen. Sinne meni mm. Baby Born ja barbit.

Kirppiksellä myin jotain pientä... Huuto.netissä meni vauvan lelut...

Ja roskiin on mennyt todella paljon.... tosin enemmän tai vähemmän ovat olleet rikkinäisiä.

Koulun ja tarhan myyjäisiin annoin myös arpajaisvoitoiksi. Yhdessäkin oli ihan ideana että käyettyjä, hyväkuntoisia leluja. Kierrätys teeman mukaisesti.

Säilyttää aion legot, puisen junaradan jossa "sata" osaa. Kirjat aion myös säilyttää. Tai no, ne parempikuntoiset. Tosin kirjojakin olen lahjoittanut siskon lapsille ja kaverieden lapsille. Meille kun on kertynyt oikeasti liikaa kirjoja. Myös niitä lasten. Oli pakko raakata määrää pienemmäksi , että voi ostaa hyvällä omallatunnolla lisää. :D

Heh, me vietiin kerran miehen kans sankollinen pikkueläimiä pihalla leikkiville tytöille ja sanottiin että saa ottaa. Olihan nuo kelvanneet. En tosin tiedä mitä vanhemmat tykkäs mutta eipähän tarvinnu roskiin heittää :P

Yhteistyössä