Hei te 30 v. täyttävät tai täyttäneet, joilla ei ole kavereita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lonely heart
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lonely heart

Vieras
Miten aiotte tai olette juhlistaneet 30-vuotissyntymäpäiväänne? Mulla ei ole kavereita, joita kutsua juhliin :( Synttärit tammikuussa ja mietinkin nyt jo valmiiksi, mitä tehdä silloin, vai teenkö mitään... Jotenkin olisi kuitenkin kiva juhlia.

Mulla on muutama hyvä ystävä ja kourallinen kavereita mutten ajatellut sen erityisemmin juhlia.
Perheen kanssa vois mennä syömään oikein pitkän kaavan mukaan.:P

että samalla rahalla jolla järjestäsit juhlat toteuttasit jonkun haaveen esim. pieni loma esim. ulkomaille, risteilylle tms.? Jotain mistä olet haaveillut, toteuta se!

Juhlistin synttäreitä olemalla koko päivän töissä, evvk mitkään juhlat: ei ole mitään juhlimisen aihetta olla näin vanha. Miehen kanssa käytiin viikon lomalla etelässä.

mulla on kavereita ja ystäviä,mutta en siltikään juhlinu kolmekymppisiä mitenkään..kaverin kans mentiin yökerhoon niinkuin ois ollu mikä tahansa muu kerta,kun ollaan ulkona käyty..

Ei mun synttäreitä sen kummemmin yleensä juhlita, lapset onnittelee ja teen kakun. Viimeksi (täytin 41) vietin synttäriä lähtemällä yksin päiväksi Tallinnaan, känny kiinni kun kotoa lähdin ja avasin sen uudestaan vasta illalla. Oli ihan mukava päivä - ja mulla on myös synttärit tammikuussa. Seuraavat synttärit vietän varmaan nekin yksin, suunnitteilla on reissu toiseen kaupunkiin ja yö hotellissa.

Yhteistyössä