T
Tonttu
Vieras
Pitäisi täyttää 5-vuotiaan joulukalenteri, jossa on tulitikkurasioita eli tavarat pitää olla aika pieniä. Mitä laittaisitte, kun tarrat ei enää kelpaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:Nyt on pakko ottaa kantaa.. Näistä joulukalentereista on puhuttu täällä pitkään ja kuka ostaa minkin ja mitä leluja sinne laitetaan.
Miettikää mihin te oikein opetatte lapsianne.. yltäkylläisyyteen. Miksi joulukalenteri ei voi esim. olla kuvakalenteri? Mutta sitä saa mitä tilaa.
Muutenkin turhaa krääsää ihan liikaa, niin sitten oikeen miettimällä mietitään mitä kivaa pikkukrääsää sitä joulukalenteriin tunkis. Parempi idea olis laittaa vaikka jokin yhteinen juttu mitä teet lapsen kanssa, esim. tänään leivotaan pipareita ja sensellasta jouluun/talveen liittyvää.
Mutta tää on vaan mun mielipide.
Alkuperäinen kirjoittaja Joe80:Ja minä alan opettaa jo 2-vuotiasta yltäkylläisyyteen..
Meidän kalenterissa on 24 punaista tossua, joiden sisään yllätykset tulee. Olen jo noin puolet hankkinut valmiiksi: oma suihkusaippua, uusi hammasharja ja -tahna, muoviset harjoittelusakset, uudet vahaliidut, viikonlopuksi jotain herkkua.. Ihan täyttä krääsää en halua, joten vielä yritän noita "tarpeellisia" juttuja miettiä lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:Alkuperäinen kirjoittaja Joe80:Ja minä alan opettaa jo 2-vuotiasta yltäkylläisyyteen..
Meidän kalenterissa on 24 punaista tossua, joiden sisään yllätykset tulee. Olen jo noin puolet hankkinut valmiiksi: oma suihkusaippua, uusi hammasharja ja -tahna, muoviset harjoittelusakset, uudet vahaliidut, viikonlopuksi jotain herkkua.. Ihan täyttä krääsää en halua, joten vielä yritän noita "tarpeellisia" juttuja miettiä lisää.
Näähän on kuitenkin ihan hyödyllisiä juttuja, eikä sitä krääsää. Kiva ajatus, että voidaan harjoitella pesuja omalla saippualla, hienolla uudella hammasharjalla (se kun on tamine, joka pitääkin välillä vaihtaa uuteen), sakset askarteluun, samoin liidut kun joulukortit ja koristeet on aika tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Memmi:Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:Alkuperäinen kirjoittaja Joe80:Ja minä alan opettaa jo 2-vuotiasta yltäkylläisyyteen..
Näähän on kuitenkin ihan hyödyllisiä juttuja, eikä sitä krääsää. Kiva ajatus, että voidaan harjoitella pesuja omalla saippualla, hienolla uudella hammasharjalla (se kun on tamine, joka pitääkin välillä vaihtaa uuteen), sakset askarteluun, samoin liidut kun joulukortit ja koristeet on aika tehdä.
Minustakin nuo on hyviä ideoita ja viime vuonna ( sillon 4v tyttö ) oli todella innoissaan uudesta hammastahnasta ja hammasharjasta. Kun siitä täällä palstalla aiemmin kerroin niin sain noottia miten olen ääliö äiti kun kuvittelen että lastani ilahduttaa hammastahna ja olen tyhmä kun hammasharja pitää ostaa muutenkin.
Meillä nuo jutut on hyväksi havaittuja ja käytetään varmasti jatkossakin![]()