Mistäs iso ihminen löytää hyviä farkkuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Tuli mieleen, kun tuolla aiemmassa ketjussa teilattiin ap:n farkut, että mistä niitä nättejä farkkuja löytää, esim. koossa 46-48.

Tarkoitatko, että taskuissa olisi joku kaunis kuvio ja esim. ihan vähän kimalteita ?

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Vähän laadukkaampia farkkuja saa esim. NP:ltä, vielä oman vartalonmallin mukaan... kokook 54 asti.

Mistä löytää NP:n? Kiinnostais noi oman vartalomallin mukaan olevat farkut, kun isojen koiden housut on yleensä mulle liian väljät lantion kohdalta.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Tuli mieleen, kun tuolla aiemmassa ketjussa teilattiin ap:n farkut, että mistä niitä nättejä farkkuja löytää, esim. koossa 46-48.

Tarkoitatko, että taskuissa olisi joku kaunis kuvio ja esim. ihan vähän kimalteita ?

No itse oikeastaan pidän hyvinä farkkuina sellaisia, joissa ei ole hirveästi mitään muuta sälää, mutta joku pikku "juttu" voi olla. Muuten aika perusfarkut.

Alkuperäinen kirjoittaja saimaannorppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Vähän laadukkaampia farkkuja saa esim. NP:ltä, vielä oman vartalonmallin mukaan... kokook 54 asti.

Mistä löytää NP:n? Kiinnostais noi oman vartalomallin mukaan olevat farkut, kun isojen koiden housut on yleensä mulle liian väljät lantion kohdalta.

No esim. NP:n omista myymälöistä, ensimmäisenä tulee mieleen Ideaparkin ja Lahden myymälät. Lorellassa on noita isompia kokoja, Sokoksessa on myös NP:n farkkuja, mutta ei välttämättä isoja kokoja... NP:llä on kanssa nettimyymälä, mutta se on aika surkea.

Ihan vinkkinä vielä http://www.isotkoot.com siellä on kauppalistauksia ja muuta hyödyllistä.

Yhteistyössä