mistähän toi tytskä on saanut sellasen päähänpiston

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baby smile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

baby smile

Jäsen
12.01.2007
108
0
16
et pitäs hiukset värjätä mustiksi :xmas: likka 9vee
mä sanoin et katotaas uudelleen muutaman vuoden kuluttua, mut mies ois kyllä antanu värjätä :o tätä nyt inttäny sellasen reilun viikon.
"no saanko värjätä jos imuroin kerran viikossa koko talon kaks kuukautta?"
" entä jos tyhjennän ja täytän tiskikoneen joka päivä?"
" entä jos maksan ite hiusvärin?"
" no saanko sitten jos siivoan koko talon ja siivoan aina ku pittää"

vaa kyllähän se tiietään,että ei noi lopaukset tulis pitämään :saint:

oonko nyt ihan idiootti äiti, kun en anna 9v tytön värjätä hiuksia mustiksi :saint:
vaa raitoja mä kyllä lupasin laittaa vaa ei likka niitä halua.

eka kysymys: Sopiiko sille edes musta? Harvalla suomalaiselle sopii.

Ja joo, en antais tuon ikäisenä mitään radikaalia väriä laittaa. Siis semmoista, joka vaatii jatkuvaa uudelleen värjäämistä. Sen ehtii sitten vanhempana.

Minkä värinen tukka hänellä on? Siis jos on joku maantien värinen, niin voihan sitä piristää tms. muutenkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
entäs semmoset vaahtovärit jotka lähtee muutamassa pesussa pois? on toi musta kyllä aika rankka väri niin pienelle etten ite antais värjätä. :D

Mulla ei muuten lähteny. Piti lähteä 6-8 pesussa ja oma värikin oli se, mitä purkin kyljessä suositeltiin olevan, mutta kun ei lähteny niin ei lähteny.

Pari päivää oli tosi ...mielenkiintoisen värinen, kunnes vedin sitten koko pään eriväriseksi (mutta tasaiseksi ja joksikin, joka on "oikea" väri).

mun mielestä kyllä tolle sopis musta ihan hyvin. hiuste väri on joku tollanen maantien värisen ja vaaleen ruskeen väliltä...

missäs noita vaahtovärejä myydään? =) ainakaan cittarissa ja prismassa ei ole mun tietääkseni?

Tuota noin. Ei kai siinä mitään jos haluaa hiuksensa värjätä, mutta mä taas täällä saarnaan että ei kannattaisi mustalla :ashamed: Ai kumpa olisi kuvat tallella vielä siitä värsjäys sessiosta ja päästä joka oli turvonnut kauttaaltaan pari senttiä, päänahka täysin auki ja veren+kudosnesteen sekaista nestettä valui muutamia päiviä.

Tein nyt muutaman raidan hiuksiini ja taiteilin folion kanssa niin, että väri ei osuisi päänahkaan. Pisara tippui ihan itsan ja hiusten rajalle. Kerkesi olemaan 10sek ennen kuin kerkesin sen pestä pois niin jo meni iho isommalta alueelta rikki ja samat oireet, mutta pienemmässä mittakaavassa.. Se musta allergisoi niin hirmuisen herkästi. Nykyään tuskin mikään väri käy. Paisti luonnonmukaiset jotka eivät tartu..

Ei mun tietääkseni. Tumman ruskeakaan ei ole niin "paha" allergisoija. Mustassa vaan on "sitä jotain". Googlella löytyy väriaineallergiasta varmaan myös ne aineet jotka allergisoi eniten mustassa värissä.

Villi veikkaus että taitas opettajakin jotain sanoa jotain kun koulu alkaa.
Ei todellakaan sovi värit tuon ikäiselle.
Annatko hankkiutua raskaaksi sitten 13v kun niin kovasti tahtoo pienen neekeri lapsen? Tää oli radikaali kärjistymä,mutta tuli tuttavan tyttö mieleen joka sai mitä tahtoi,paitsi sen neekeri pojan ;o)

Meillä oli juuri tänään tästä aiheesta keskustelua kotona, kun en tykkää yhtään siitä, että lapset värjäilisivät hiuksia. Ehkä en sitten olekaan niin edistyksellinen... :ashamed: Opettajan sanomisia en tosin pelkäisi, hänelle se asia ei kuulu (vaikka näkyykin).

Lasten hiusten värjäämistä pitää karttaa, koska iho läpäisee kaiken niin paljon herkemmin kuin aikuisilla. Ja musta sopii todella harvalle, jolla ei musta tukka luonnostaan ole. Oma blondini "hankki tekoälyn" eli värjäsi tukkansa mustaksi liki 18-vuotiaana, eikä se väri todellakaan näyttänyt omalta koskaan. Onneksi hän on nyt palannut takaisin vaaleaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
entäs semmoset vaahtovärit jotka lähtee muutamassa pesussa pois? on toi musta kyllä aika rankka väri niin pienelle etten ite antais värjätä. :D

Eipä ne välttämättä lähde luvatussa ajassa pois!!!! Varsinkaan lasten hiuksista.
Samoista aineista tehty kuin kestoväritkin loppujenlopuksi.

vinkkinä että jos lapset kovasti kinuaa kesäks jotain kivaa väriä niin leatherheavenissa on shokkivärejä, menee about 10 pesussa pois ja on tosi hauskoja :)
mä oon hiukseni värjänny vähintään kerran kuussa 9 vuotiaasta asti.

ai, minä luulin et ne vaahtovärit lähtee muutamassa pesussa niinkun niissä lukee... en oo ite nimittäin ikinä käyttäny, nähny vaan niitä kaupassa. :/

muoks* näitä siis tarkotin
L_Oreal_Color_Pulse__5646699.jpg

Meillä Neiti veti tukkansa mustaksi, oli kyllä silloin jo 15v. Noita Nokinenä olis kyl jääny kisois toiseks!
Kokeilu tuli kyllä äidille kalliiksi (120,00 euroa), kun kampaamossa poistettiin musta ja värjättiin oma "punainen" väri takaisin.

Yhteistyössä