Mistäs niitä miehiä nyt sitten löytyykään?

  • Viestiketjun aloittaja sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
minä löysin elämäni miehen 4v sitten laivalta! Lapseni oli tuolloin pari vuotias ja olin juuri eronnut lapseni isästä! Nyt meille on tulossa vauva mieheni kanssa enkä uskonut kokevani tällaista onnea ikinä!
 
"minä"
No täällä olisi yksi ainakin tarjolla omillaan toimeentuleva ja henkisesti kypsä aikuinen ihminen, vastuunsa tunteva ja lojaali kanssaelääjäänsä kohtaan, ei lapsia mutta haluaa lapsia mieluiten lapsettoman kanssa.
 
sinkkuäiti
[QUOTE="minä";22752950 begin_of_the_skype_highlighting**************22752950******end_of_the_skype_highlighting]No täällä olisi yksi ainakin tarjolla omillaan toimeentuleva ja henkisesti kypsä aikuinen ihminen, vastuunsa tunteva ja lojaali kanssaelääjäänsä kohtaan, ei lapsia mutta haluaa lapsia mieluiten lapsettoman kanssa.[/QUOTE]

Mä olen vähän epäluuloinen palstailevaa lapsetonta miestä kohtaan :LOL:
Mutta, mitä me sinkkuäidit sulla tehdään jos sinä tahot lapsettoman :D
 
"vieras"
[QUOTE="minä";22752950]No täällä olisi yksi ainakin tarjolla omillaan toimeentuleva ja henkisesti kypsä aikuinen ihminen, vastuunsa tunteva ja lojaali kanssaelääjäänsä kohtaan, ei lapsia mutta haluaa lapsia mieluiten lapsettoman kanssa.[/QUOTE]

Tuo on mun ongelma, tuollaset miehet :) Mä olen sinkkuäiti, 34v. Haluan noin oman ikäsen miehen, mutta ne on kaikki tuollasia lapsettomia sinkkuja, jotka haluaa lapsia lapsettoman sinkun kans. Mun lapsiluku on täynnä, "kaupanpäälliset" on toki tervetulleita ;) Mun sit kai vaan täytyy tyytyä johonkin ikäloppuun...
 
sinkkuäiti
[QUOTE="vieras";22753000 begin_of_the_skype_highlighting**************22753000******end_of_the_skype_highlighting]Tuo on mun ongelma, tuollaset miehet :) Mä olen sinkkuäiti, 34v. Haluan noin oman ikäsen miehen, mutta ne on kaikki tuollasia lapsettomia sinkkuja, jotka haluaa lapsia lapsettoman sinkun kans. Mun lapsiluku on täynnä, "kaupanpäälliset" on toki tervetulleita ;) Mun sit kai vaan täytyy tyytyä johonkin ikäloppuun...[/QUOTE]

Minä tahtoisin oman ikäisen tai hitusen vanhemman, mutta ei näitä oman ikäisiä vielä niin ole vastaan tullu ketkä haluisi ylipäätään lapsia, ja jos sun ikäiset haluaa lapsia mut lapsettomien kanssa niin mulla on sitten edessä aika synkkä tulevaisuus :LOL:
Ikää on kuitenkin "vasta" kymmenen vuotta vähemmän kuin sulla :)
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22753000]Tuo on mun ongelma, tuollaset miehet :) Mä olen sinkkuäiti, 34v. Haluan noin oman ikäsen miehen, mutta ne on kaikki tuollasia lapsettomia sinkkuja, jotka haluaa lapsia lapsettoman sinkun kans. Mun lapsiluku on täynnä, "kaupanpäälliset" on toki tervetulleita ;) Mun sit kai vaan täytyy tyytyä johonkin ikäloppuun...[/QUOTE]

Ikäloppuja löytyy helposti! Mun oma "ennätys" on yks reilu kuuskymppinen eronnut mies joka oli puoliväkisinkin "tarttua liiveihin" tuossa pari kolme kesää sitten kun olin koiriani ulkoiluttamassa ja kusetin niitä sen miehen omakotitalon aidantolppaan :LOL:

Se oli uskomatonta! Aina kun kävelin sitä reittiä niin mies singahti ulos talosta milloin postia hakemaan, milloin oli just lähdössä johonkin pyöräilemään tms. Kutsui minua illanviettoihin ja muuta mukavaa vaikka hyvin tiesi että olen naimisissa.

Rakastikohan se minua oikeasti vai halusikohan se vaan jotain?
 
mulle kans
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti;22752943:
no hei jos mä löydän tarpeeks kivan ni sä saat lainata sitä :LOL:
Mä en tarvii sitä ku kerran viikkoon, kiitti :D
:x emmmää sellasta yhteishyvää haluu :x niitä on tuolla baaraissa riittämiin :D kiitos vaan tarjouksesta.
 
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti;22753025:
Minä tahtoisin oman ikäisen tai hitusen vanhemman, mutta ei näitä oman ikäisiä vielä niin ole vastaan tullu ketkä haluisi ylipäätään lapsia, ja jos sun ikäiset haluaa lapsia mut lapsettomien kanssa niin mulla on sitten edessä aika synkkä tulevaisuus :LOL:
Ikää on kuitenkin "vasta" kymmenen vuotta vähemmän kuin sulla :)
No minä olen n.30v. ja lapseton, lapsia haluan ja sitä rataa :D Satun olemaan työpaikalla ja selailen nettiä siellä sun täällä niin tulipa katsottua tännekin mitä täällä tapahtuu, ei kuulu minun suosikki sivuihin tämä palsta jos sitä epäilet.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja mitä olet maksanut;22753125:
Mitä teet mieshuoralla? Panetko sitä perseeseen dildolla vai ihan jotain muuta? Paljonko se maksaa?
Oletan että Lunatic tarkoitti jotain hieman "henkevämpää" määritellessään miehen uudelleen tuolla toisessa ketjussa :D
 
ajattelen
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22753265:
Oletan että Lunatic tarkoitti jotain hieman "henkevämpää" määritellessään miehen uudelleen tuolla toisessa ketjussa :D
Niin varmaan sitten tarkoitti että haluaa orjan itselleen, onkohan joku ajatuskatkos vai mistä nimi huora sille orjalle sitten kehittyi :think:
 

Yhteistyössä