Mistäs löydätte ton onnellisuuden?

Mikä masentaa? :(
Kun oon hullu (sisältää kaikkee paskaa) sit monen suhtautuminen muhun. Eli olen ihminen joka pelkää kaikkea, on koulukiusatttu jne jne... säni esim haukkui mua aina, joten itsetuntoni on 0.
Haluasin olla kaveri 2 + kanssa, mut en oo viel ystävää löytänyt. Olen hyvin eläinrakas/lapsirakas.
Aikoinani etsin täysin raitista ja tupakoimatonta miestä, mitä sain, TÄYS JUOPON!
Itse olen TÄYSIIN RAITTIISTA SUVUSTA; joten ahdistaa kaikki paska, mitä lasten "ISÄ" tuo tullessaan ja kukaan EI auta, kaikki vaan haukkuu. MÄ en vaan kestä enää.
:'(
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
joo, itsetunto on tärkeä asia onnellisuudessa ja se, että löytää onnea juuri pienistä asioista (kuten non compos mentis :) ) mutta tyytyväisyys siihen mikä on hyvin on tärkeää!
 
luv
Oletko eronnut siitä juoposta miehestä? Hyvä jos ole! Ja jos et ole vielä niin eroa..Sitten vaan sinnittelet, arvostat itseäsi ja toisia ihmisiä niin huomaat kun elämääsi tulee arvokkuutta! Anna jollain tapaa isällesi anteeksi jos voit, terapiakin voi auttaa kun on vaikeita kokemuksia! Kohtele sinä lapsiasi hyvin ja muista mikä on tärkeää, se auttaa sinut jaksamaan.
 

Yhteistyössä