Voisko niitä ostaa jostain kun oon niin perhanan ujo etten uskalla kellekkään puistossakaan mennä juttelemaan :ashamed:
Niin sekin olis ihan kiva :ashamed: se ystävä siis :ashamed: ja mä kerran kävin seurakunnan kerhossa eikä ollu kyllä mun juttuAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:noh, rohkeesti vaan perhekerhoihin ym seurakunnan kerhoihin,käy siellä paljon ujojakin ja me joilla juttu sitten luistaa hiukan helpommin saamme nekin mukaan juttelemaan
kavereita sitten onkin mutta mistä sellaienn pysyvämpi kaveri?ystävä?
Mä oon asunu täälä koko ikäni mut heti kun aloin esikoista odottaa niin kaikki kaverit katos :'( siitä on kuitenki jo melkeen 3vuotta :/Alkuperäinen kirjoittaja viima80:tänne kanssa muutama kiitos. uusi paikkakunta eikä ketään tunne..
Meillä perhekerhossa tuntui olevan jo aiemmilta vuosilta tutut ihmiset toisilleen,niin tuntui ulkopuoliselta olo siellä niillä kerroilla,kun käytiin,joten lopetettiin kokonaan siellä käynnit marraskuussa =(Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Niin sekin olis ihan kiva :ashamed: se ystävä siis :ashamed: ja mä kerran kävin seurakunnan kerhossa eikä ollu kyllä mun juttuAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:noh, rohkeesti vaan perhekerhoihin ym seurakunnan kerhoihin,käy siellä paljon ujojakin ja me joilla juttu sitten luistaa hiukan helpommin saamme nekin mukaan juttelemaan
Ihan täysin sama :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Meillä perhekerhossa tuntui olevan jo aiemmilta vuosilta tutut ihmiset toisilleen,niin tuntui ulkopuoliselta olo siellä niillä kerroilla,kun käytiin,joten lopetettiin kokonaan siellä käynnit marraskuussa =(Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Niin sekin olis ihan kiva :ashamed: se ystävä siis :ashamed: ja mä kerran kävin seurakunnan kerhossa eikä ollu kyllä mun juttuAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:noh, rohkeesti vaan perhekerhoihin ym seurakunnan kerhoihin,käy siellä paljon ujojakin ja me joilla juttu sitten luistaa hiukan helpommin saamme nekin mukaan juttelemaan
Joensuun eteläpuolelta :wave:
kyllä mustakin tuntui tosi ulko puoliselta aluksi kun aloin noissa kerhoissa käymään, kaikki tuntevat toisensa ja käyvät muinakin aikoina toisillaan kylässä.Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Meillä perhekerhossa tuntui olevan jo aiemmilta vuosilta tutut ihmiset toisilleen,niin tuntui ulkopuoliselta olo siellä niillä kerroilla,kun käytiin,joten lopetettiin kokonaan siellä käynnit marraskuussa =(Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Niin sekin olis ihan kiva :ashamed: se ystävä siis :ashamed: ja mä kerran kävin seurakunnan kerhossa eikä ollu kyllä mun juttuAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:noh, rohkeesti vaan perhekerhoihin ym seurakunnan kerhoihin,käy siellä paljon ujojakin ja me joilla juttu sitten luistaa hiukan helpommin saamme nekin mukaan juttelemaan
Ja senkin takia ei oo tullut käytyä,kun kerho kestää klo 10-12,ja jos oon aamuvuorossa,niin silloin ei pääse ja jos iltavuorossa,poika menee hoitoon 10.30-11,joten alussa ehdittäis olla vähän aikaa ja sit joutuis lähtemään,niin ei oo senkään takia tullu enää mentyä.Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:kyllä mustakin tuntui tosi ulko puoliselta aluksi kun aloin noissa kerhoissa käymään, kaikki tuntevat toisensa ja käyvät muinakin aikoina toisillaan kylässä.Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Meillä perhekerhossa tuntui olevan jo aiemmilta vuosilta tutut ihmiset toisilleen,niin tuntui ulkopuoliselta olo siellä niillä kerroilla,kun käytiin,joten lopetettiin kokonaan siellä käynnit marraskuussa =(Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Niin sekin olis ihan kiva :ashamed: se ystävä siis :ashamed: ja mä kerran kävin seurakunnan kerhossa eikä ollu kyllä mun juttuAlkuperäinen kirjoittaja sannulii:noh, rohkeesti vaan perhekerhoihin ym seurakunnan kerhoihin,käy siellä paljon ujojakin ja me joilla juttu sitten luistaa hiukan helpommin saamme nekin mukaan juttelemaan
Silti vaan menen kun 2,5 vuotias tyttöni niin haluaa aamuisin johonkin lähteä.. pikku hiljaa olen tutustunut..
mutta kaikki viellä lähinnä vaan tuttuja, enkä uskalla kysyä jos vaikka haluaisivat muutenkin nähdä :snotty: