ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
no katsot siellä palstalla vain otsikkoja ja luet onko otsikossa sun kaupungin nimeä. Mitenkä niin vaivalloista. Teet sen 3minuutissa, ja näet viimeisen puolen vuoden ajalta kaikki ilmoitukset joissa kaivataan kaveria samalta paikkakunnalta kuin missä sinä asut. Tällä palstalla taas ihmiset on aivan mistä sattuu ja et todennäköisesti löydä omalta paikkakunnaltasi ihmisiä...Alkuperäinen kirjoittaja viima80:ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
LPR vastailee Saa pistää yksäriäAlkuperäinen kirjoittaja Ansku:Löytyisköhän Lappeenrannasta ketään kaveria vailla olevaa?
no ei niitä ollut tuollakaan. tai jostain 2 vuoden takaa...Alkuperäinen kirjoittaja mä vieras taas:no katsot siellä palstalla vain otsikkoja ja luet onko otsikossa sun kaupungin nimeä. Mitenkä niin vaivalloista. Teet sen 3minuutissa, ja näet viimeisen puolen vuoden ajalta kaikki ilmoitukset joissa kaivataan kaveria samalta paikkakunnalta kuin missä sinä asut. Tällä palstalla taas ihmiset on aivan mistä sattuu ja et todennäköisesti löydä omalta paikkakunnaltasi ihmisiä...Alkuperäinen kirjoittaja viima80:ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
Minä asustelen aika lähellä Jyväskylää, tai meidän kunnastahan tuli osa Jyväskylää vuoden vaihteessa. Mutta musta saa ainakin kaverin, mukava tutustua uusiin ihmisiinAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
En mäkään löytäny ketään edes naapurikunnista. Itse ainoa.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:no ei niitä ollut tuollakaan. tai jostain 2 vuoden takaa...Alkuperäinen kirjoittaja mä vieras taas:no katsot siellä palstalla vain otsikkoja ja luet onko otsikossa sun kaupungin nimeä. Mitenkä niin vaivalloista. Teet sen 3minuutissa, ja näet viimeisen puolen vuoden ajalta kaikki ilmoitukset joissa kaivataan kaveria samalta paikkakunnalta kuin missä sinä asut. Tällä palstalla taas ihmiset on aivan mistä sattuu ja et todennäköisesti löydä omalta paikkakunnaltasi ihmisiä...Alkuperäinen kirjoittaja viima80:ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
Mie kans jklAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Minä asustelen aika lähellä Jyväskylää, tai meidän kunnastahan tuli osa Jyväskylää vuoden vaihteessa. Mutta musta saa ainakin kaverin, mukava tutustua uusiin ihmisiinAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
Ai, niin, tervetuloa Jyväskylään toivottelen kun kerran olette vasta muuttaneet.
mä oisin läheltä sua =)Alkuperäinen kirjoittaja viima80:rauma-uusikaupunki-laitila välillä
ja kun ei oo lapsia niin ei kannata kerhoonkaan mennä. sit viel maalla ja busiit kulkee niin ettei ehdi edes harrastamaan mitään. tai oon mä nyt opetellut nypläämään pitsiä.
No niimpä :hug: Kai muilla on jo riittävästi kamuja.Alkuperäinen kirjoittaja viima80:me ollaan ainoita :hug:
Toi on kyl totta että vaihtelua ja poika tykkää kun pääsee sinne. Meidän kerhossa käy uusia ehkä kerran ja sitte ei näy enää, kertonee siitä että on aika sulkuporukka. Mä taidan viimetalvisista olla ainoa joka jatkanut.Alkuperäinen kirjoittaja tättishäärä:Itse käyn kyllä lapsen takia perhekerhoissa, mutta lapsen kanssa kahden niissä saa lähinnä olla. Saadaanpahan kahvit ja maisemanvaihdosta kuitenkin =) Toisaalta ei se rupatteluseurakaan pahitteeksi olisi :/
No ei muuta kun yksäriä kirjottelemaanAlkuperäinen kirjoittaja hösö:Mie kans jklAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Minä asustelen aika lähellä Jyväskylää, tai meidän kunnastahan tuli osa Jyväskylää vuoden vaihteessa. Mutta musta saa ainakin kaverin, mukava tutustua uusiin ihmisiinAlkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
Ai, niin, tervetuloa Jyväskylään toivottelen kun kerran olette vasta muuttaneet.
:wave:
Mekin olemme jyväskylästä... eikä liiemmin kavereita. esim olisi kivaa kylässä käydä yms...Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
nyt minullekkin voi laittaa jyväskylästä yv:täAlkuperäinen kirjoittaja sn:Mekin olemme jyväskylästä... eikä liiemmin kavereita. esim olisi kivaa kylässä käydä yms...Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower: