Mistä voisi johtua?

• Viestiketjun aloittaja kipeä!!
  • Ensimmäinen viesti
kipeä!!
Hei! Minulla on alatiesynnytyksestä noin.3kk ja jälkivuoto on loppunut jo 2kk sitten!Nyt minua on jo jonkin aikaa vaivannut jatkuva painon tunne vatsassa varsinkin nukkuessa esim.kyljellään ja alaselkää särkee joka päivä,myös alavatsaa särkee aivan kuin kovat kuukautiskivut olisi päällä!!Noin pari viikkoa sitten tuli outoa ruskeaa vuotoa pari päivää ,jota ihmettelin!Jälkitarkastuksessa kaikki oli muuten ok,paitsi kohdunsuulla oli ilmeisesti ektopiaa eli kohdusta ulos kasvanutta kohdunlimakalvoa!Lääkäri käski mennä papa-kokeeseen puolen vuoden sisään sen takia! Minulla on myös ajoittain huono olo,mutta raskaana en ole sekin on tullut tarkistettua!

Namina
Mulla tuli herpes alapäähän kun olin isokokoisen miehen kanssa sängyssä ja ilmeisesti repi paikat rikki pahasti ym..Mies itse oli jonkin sortin kantaja koska hänellä ei ikinä mitään ollut. Olin TOSI kipeä alussa..Itkin kun kävin vessassa..Se oli kauheaa. Sen jälkeen herpes ilmestyi n.kerran kuukaudessa muutama päivä ennen menkkoja. Eikä todellakaan tuntunut missään.Muutama pieni näppy vain.. Ja pienen pientä arkuutta oli jos pyyhin vessassa paperilla. Ei muuta. Nyt ei tule enää kuukaudenkaan välein vaan en edes muista koska olisi tullut viimmeksi.. Se on varmaan niin eri juttu eri ihmisillä..Onnea sinulle!

Yhteistyössä