Mistä voi saada apua lapsen uniongelmiin?

eräs vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Sairaalaan ei ole mitään järkeä viedä, kun voi ihan hyvin "huudattaa" lapsen omassa kodissaa äitin/isän kanssa. Pitelee vain sylissä ja kertoo, että tisu on rikki. Jos on jano, saa vettä. Lapsi jaksaa kyllä huutaa monta tuntia, mutta ei montaa yötä.

Olet kyllä valitettavasti vaikeuttanut vielä urakkaa, kun olet antanut periksi. Joskus vaan pitää olla kovana.
pakko kommentoida tuohon, että "lapsi jaksaa kyllä huutaa monta tuntia, mutta ei montaa yötä" meillä kun lapsi jaksoi huutaa yömaidon perään kuukauden!
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Sairaalaan ei ole mitään järkeä viedä, kun voi ihan hyvin "huudattaa" lapsen omassa kodissaa äitin/isän kanssa. Pitelee vain sylissä ja kertoo, että tisu on rikki. Jos on jano, saa vettä. Lapsi jaksaa kyllä huutaa monta tuntia, mutta ei montaa yötä.

Olet kyllä valitettavasti vaikeuttanut vielä urakkaa, kun olet antanut periksi. Joskus vaan pitää olla kovana.
pakko kommentoida tuohon, että "lapsi jaksaa kyllä huutaa monta tuntia, mutta ei montaa yötä" meillä kun lapsi jaksoi huutaa yömaidon perään kuukauden!
Okei, sori. Kuitenkin lienee yleisempää, että itkua tulee sen 2-4 yötä?
 
eräs vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Sairaalaan ei ole mitään järkeä viedä, kun voi ihan hyvin "huudattaa" lapsen omassa kodissaa äitin/isän kanssa. Pitelee vain sylissä ja kertoo, että tisu on rikki. Jos on jano, saa vettä. Lapsi jaksaa kyllä huutaa monta tuntia, mutta ei montaa yötä.

Olet kyllä valitettavasti vaikeuttanut vielä urakkaa, kun olet antanut periksi. Joskus vaan pitää olla kovana.
pakko kommentoida tuohon, että "lapsi jaksaa kyllä huutaa monta tuntia, mutta ei montaa yötä" meillä kun lapsi jaksoi huutaa yömaidon perään kuukauden!
Okei, sori. Kuitenkin lienee yleisempää, että itkua tulee sen 2-4 yötä?
niin varmasti onkin, meillä taitaa olla erityisen sitkeä tapaus :)
 
fiina
Heips!Meillä kaksi uniongelmaista lasta, pienemmällä(10kk) unikoulu tepsi melko hyvin kolmessa viikossa mutta kaksivuotiaan unien kanssa taistellaan yhäti. Huutokohtauksia on öisin ja miltei aina kesken päikkäreiden...Huutoon ei auta mikään=/!!!!!!Ongelma on jatkunut vauvasta saakka. Apua ei tunnu löytyvän, kokemuksia???"Ammatti tädit" todenneet (kuultuaan unihuutoa) että toiset vain ovat tuollaisia???Alkais vaan riittelemään nämä katkonaiset yöt...
 
"sampsa"
olen12toista vuotias lapsi vanhempani erosivat kuukausi sitten ja siitä lähtien minulla on ollut uni ongelmia eikä mitää pieniä olen jo viikon olut uneton eli valvon koko yöt maaten sängyssä ja en vaan saa unta vaikka kuinka yritän aluksi uni vaikeudet olivat vain sitä että heräilin noin 5 kertaa yölla mutta nyt ne ovat todella pahoja ja kouluki alkaa 5 päivä päästä enkä saa rytmiä takas ja kun kerra olin koulus oli samallaisii uni vaikeuksii ku nyt nii en osannu keskittyy koulus mihinkää joten pyydän että saisin ongelmaa niratkaisun ku ei minun vanhematkaan enää osaa auttaa
 

Yhteistyössä