mistä uusi pesukone?

Älä osta hobby hallista Indesit merkkistä pesukonetta! Meillä on sellainen ja huuhtelee tosi huonosti vaikka pesisi kuinka vajaalla ni aina jää pesuainetta pyykkii (raitoja) jos ei käytä lisähuuhtelua. Ihan pjaska pesukone.

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Älä osta hobby hallista Indesit merkkistä pesukonetta! Meillä on sellainen ja huuhtelee tosi huonosti vaikka pesisi kuinka vajaalla ni aina jää pesuainetta pyykkii (raitoja) jos ei käytä lisähuuhtelua. Ihan pjaska pesukone.
mun indesit just tänään sano sopparin irti palveltuaan 8v ja olin tyytyväinen

Tumpula
Gigantin mainoslehdessä on etusivulla Boschin kone, 299 hintaa. Sen hyvyydestä mä en sitten tiedäkään mitään.

Ja olihan hyödyllinen vastaus taas multa. :ashamed:

Mielen pesukone olisi 599. Hintavampi kovasti mutta sen tiedän olevan hyvä. Äiti on kehunut. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Gigantin mainoslehdessä on etusivulla Boschin kone, 299 hintaa. Sen hyvyydestä mä en sitten tiedäkään mitään.

Ja olihan hyödyllinen vastaus taas multa. :ashamed:

Mielen pesukone olisi 599. Hintavampi kovasti mutta sen tiedän olevan hyvä. Äiti on kehunut. :xmas:
Meillä on Siemensin kone, joka on nyt 16 vuotta vanha. Kone pesee ja linkoaa paremmin kuin moni uusi. Erinäisiä kuluvia osia on pitänyt vaihtaa vuosien varrella, mutta en aio ostaa uutta ennekuin leviää totaalisesti.

Mutta pointti: Bosch ja Siemens ovat saman tehtaan tekosia eli sama kone, eri merkki. Meillä tosin Boschin astianpesukone ei ole ollut kovinkaan hyvä...

Yhteistyössä