Mistä tietää olevansa vanha?! ;)

Mulle kävi kaks kertaa peräkkäin niin, etten jaksanut olla ravintolassa valomerkkiin saakka! Aloin jo huolestuun, että tää on nyt sitä, että oon tullut vanhaksi. Onneks se oli ohimenevää ja taas jaksaa...
 
Kerran mieheni sanoi, että teen jonkun asian samoin kuin äitini. Silloin hiljenin.... ihan kuin olisin tulossa yhtä vanhaksi kuin äitini :whistle:

Kerroin murkkuikäiselle pojalleni (joka vähän niinkuin hellustelee silloin tällöin), että mieheni armeija-aikana oli puhelinkoppeja. Sinne ne pojat sitten illalla jonottivat, että saivat soittaa helluillensa. Pitkään ei kukaan voinut puhua, kun takana oli niin pitkä jono. Kyllä kuulosti vanhanaikaiselta!!

Mutta minäkö vanha..... ehei... vähän kypsynyt kylläkin. =)
 
Kun ei ymmärrä irkkailua, eikä mesen kieltä. Mieluummiin katsoo vierestä kun muut hyppii tramboliinillä. Kuulee usein lasten suusta, ettet sä kuitenkaan ymmärrä.
Ei saa telkku kuvaa näkyviin digiboxin sun mun seitsemän sortin kaukosäätimen kanssa....ja 7v tulee apuun...
 
well
ainakin siitä kun ei noi solttupojat ole enää niin ihania ja komeita, vaan semmosia poikasia ettei uskoisi että ne on täysi-ikäisiä. hyvät yöunet voittaa kunnon petisession miehen kanssa :ashamed:
ja mikäs vielä ei osaa enää tehdä asioita ( pieniä saati isompia asioita) silleen ex-tempore tyyliin niin kuin nuorena. kuten muuttaminen pitää miettiä ja vatvoa ja suunnitella jne.
Kaksikymppisenä sitä lähettiin vaan kun idea tuli. asuttiin pohjoisessa ja parhaan ystäväni kanssa mietittiin yksi ilta mitä me täällä nysvätää muutetaa etelään siellä sitä elämää on samoin tein soitettiin kaverille eteläsuomeen mitä jos me tultas huomenna ja jäätäs. kaveri siihen et tulkaa vaan. ja niin lähettiin. sain heti töitä joten 2-3viikkoa myöhemmin saimme asunnon. ja sillä tiellä ollaan täällä eteläsuomessa.
eipä silti enää haluiskaa muutella mihkään kun talot ja lapsi- mut vanha sitä on.
aika aikansa kutakin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 15:57 teerenpilkku kirjoitti:
Kun ei ymmärrä irkkailua, eikä mesen kieltä. Mieluummiin katsoo vierestä kun muut hyppii tramboliinillä. Kuulee usein lasten suusta, ettet sä kuitenkaan ymmärrä.
Ei saa telkku kuvaa näkyviin digiboxin sun mun seitsemän sortin kaukosäätimen kanssa....ja 7v tulee apuun...
Eilen piruuttani kysäisin miehen nuoremmalta 16 v pojalta, että mistä tietää, että joku on vanha. Se sanoi, että siitä kun se ei enää ole "ajan tasalla". Tarkoittaen juuri tuota yllä mainittua =)
 
mielestäni se "vanhuus" on vähän omassa korvien välissä.. toisena päivänä tunnet oikeesti olevas vanha,fyysisesti ja ennenkaikkea psyykkisesti,mutta avot,yleensä kun yön yli nukkuu,fiilis on jo toinen. Se on vähän suhteellista! Kun olin 28,tunsin olevani ainakin 100,mutta nyt oon 39 ja ei oo hätäpäivää. Ihan kiva kun on jo vähän elämänkokemusta ja siitä voi olla ylpee!
 
No ainakin siitä, että uuden muodin sisäistäminen kestää jo niin kauan, että sitten kun alan tajuta mistä on kyse ja innostun ostoksille, niin sitten sen hakemani vaatekappaleen saakin jo alekorista puoleen hintaan...

tai sitten "uusi" muoti tuntuu jo valmiiksi ihanan kotoisalta, koska on elänyt ko. tyylin jo aikaisemmin, kuten nyt nämä IIIHANAT leggingsit. (Näin myös eräällä nuorella tytöllä valkoiset hiihtarit...iik!)
 
mörsy
Huomasin viime talvena olevani todella vanha, kun 19 vuotiaat tyttöset kutsuivat miuta TÄDIKSI!

aika masentavaa..olen 37 vuotias, mielestäni parhaassa iässä kaiken kannalta, lapset tehty, vielä ovat pieniä kuitenkin..talo kohta maksettu ja elämä helppoa...

kai se on sitten niin tätimäistä..ääks!
 

Yhteistyössä