I
Inga
Vieras
Haluaisin vaan tietää teiltä kokeneemmilta, mistä tiesitte kenen kanssa haluatte jakaa loppuelämänne? Olen 24-vuotias, takana 6 vuoden seurustelusuhde ja paljon muuta. Nyt olen ollut yksin yli vuoden. Ongelmanani on ns. liika tarjonta. Tunnen monia ihania poikia ja minulla on paljon hyviä ystäviä. Pidän aina jostakin ihmisestä "tavallaan" ja jonkun seurassa on "ihan kivaa", mutta silti kukaan ei saa sydäntä pamppailemaan pidemmäksi aikaa. Saatan ihastua helposti, mutta jostain syystä järki pomppaa väliin ja alan arvioimaan miehiä ehkä liiaksikin. Etsin jotakin täydellisyyttä, mutta tiedän, ettei sitä tule vastaan. Entinen, pitkäaikainen kumppanini tarjoaisi minulle varmasti paljon rakkautta ja olemme todella hyviä ystäviä, silti minusta tuntuu, että jossain on kuitenkin joku....
Joten mitä tässä pitäisi tehdä? Laskea vaatimustasoa? Odottaa, että joku vie jalat alta? Olisiko hyvä valita vain joku, joka on minulle hyvä ja kiltti, jonka kanssa elämä menisi varmaan ihan ok?
Joten mitä tässä pitäisi tehdä? Laskea vaatimustasoa? Odottaa, että joku vie jalat alta? Olisiko hyvä valita vain joku, joka on minulle hyvä ja kiltti, jonka kanssa elämä menisi varmaan ihan ok?