mistä syystä sinut on jätetty?

  • Viestiketjun aloittaja goopus
  • Ensimmäinen viesti
Pakko myöntää, muakaan ei ole koskaan jätetty. Yleensä mä oon ollut jättäjä ja viimeinen suhde laitettiin exän kanssa poikki, kun me oltiin pelkkiä ystäviä.

Nyt oon ollut sinkkuna huhtikuusta saakka ja nauttinut elämästäni ensimmäisen kerran kahden pitkän suhteen jälkeen. Ihana kesä!

:heart:
 
nooooh
no tavallaan oma vika. se seurusteli vielä yhden toisen tytön kanssa (oli seurustelleet vuosia), mutta tavattuaan mut jätti sen ja me aletiin seurustella. Jossain vaiheessa tajus kuitenkin että tää exä on sille se oikea ja ne palas yhteen (=jätti mut).
nykyään ne asuu onnellisesti yhdessä ja niin myös mä todellisen "sen oikeani" kanssa, joten ihan hyväkin että tää meni näin vaikka silloin kun ero tuli niin surin sitä melkein vuoden kun se mies oli ehkä mun eka oikea rakkaus =)
 
jaa
Olin vain liian mustis ja liian kiinni toisessa. :/
Toisen tytön takia
Yksi vaan kyllästyi

Itse olen jättänyt kun olen kyllästynyt tai löytänyt paremman, tai on ollut liian pitkä välimatka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Yksi poika halusi päästä kokeilemaan toisia tyttöjä, kun oli ensin minun kanssani päässyt poikuudestaan.
Kuulostaa kamalalta! Ja niin teiniltä. Ensin opetella sun kanssa ja sitten mennä leikkimään kunnon sonnia kylille *Haukotus*

:ashamed:
 
e
Mä en oikein vieläkään oo saanu kunnon selitystä sille, miks mies jätti mut jouluna. Mutta ilmeisesti tähän liittyy hänen osaltaan jonkinlaista masennusta ja halua olla yksin. Lisäksi jonkunnäköistä "teinikapinaa", tai ainakin tällä hetkellä ainoa mikä tuntuu kiinnostavan on kaverit ja juominen.
 
Yks jannu jätti mun syntymäpäivänä... Tytön takia, jonka oli tavannut netissä. Mutta ei koskaan tavannut, jess... Kuvan oli kyllä nähnyt. Tyttö oli väittänyt olevansa joku Anttila-kuvaston malli ja jätkään meni täydestä ja meikä sai mennä... Parastahan tässä oli että tyttö puhui itsensä niiin solmuun että tälle pojallekin asia jopa selvis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loneliness:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Yksi poika halusi päästä kokeilemaan toisia tyttöjä, kun oli ensin minun kanssani päässyt poikuudestaan.
Kuulostaa kamalalta! Ja niin teiniltä. Ensin opetella sun kanssa ja sitten mennä leikkimään kunnon sonnia kylille *Haukotus*

:ashamed:
Eikä oltu enää edes kovin teinejä, ylioppilaskeväänä tämä sattui, mukavasti juuri kirjoitusten alla poika lähti muille apajille. No, oli se teiniä :)
 

Yhteistyössä