Mistä syystä ootte poistanut facebook kaverin/ onko kukaan poistanut teitä?

Ewi
Itte en oo ketään poistanut mutta itte oon tullu poistetuks useammin ku kerran. Miettikää hei tarkkaan onko tossa järkeä poistaa sitä---> voin kokemuksesta kertoa sattuu sairaasti ja menee ilta pilalle. pitkään joudun miettii et miks se sen teki.... sit tosi tyhmältä tuntuu et jos ei löyä sitä joka on ittesä poistanu. yleensä en enää es halua nähä sen jälkeen sitä ihmistä.

miks pitää poistaa toinen facebook kaverista jos sen pyynnön on hyväksynyt??? tuntuu pahalta :'(
 
-
Ööh, no mä karsin kerran vanhoja luokkakavereita, joiden kanssa en ole yhteyksissä ollenkaan, en fb:n kautta enkä muuten. Hetken mielijohteesta hyväksyin fb:n alkuaikoina, mutta haluan kirjoitella sinne sen verran henk.koht. etten halua puolituttujen niitä näkevän
 
vieras
Mut poisti yks tuttu, kun sain kaverikseni hänen miehensä ex-vaimon. Lapsellistako, joo, mutta ei kyllä mua liikauttanut mitenkään. En edes huomannut koko hlön lähtemistä, ennenkuin joku huomautti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut poisti yks tuttu, kun sain kaverikseni hänen miehensä ex-vaimon. Lapsellistako, joo, mutta ei kyllä mua liikauttanut mitenkään. En edes huomannut koko hlön lähtemistä, ennenkuin joku huomautti.
No ei muakaa pahemmin heilauttaasi joittenkin mun poistaminen, mutta jos läheinen ihminen tekis sen niin asia olis eri.
 
i
Ite en oo tainnu poistaa ketään mutta mut on poistettu, jotku on vaa hylänny koko naamakirjan tai sitten alussa tutustuin siellä esim. joihinki ulkomaalaisiin joiden kanssa ei sitten tullut pidettyä mitään kontaktia ja huomasin et ne on poistaneet mut. En kyllä ottanu henkilökohtasesti, aika paljonki tuota karsintaa tapahtuu. Itelläki ollu mielessä et vois puolet vaiks poistaa pois, ku on sellasia hyvänpäivän tuttuja. Mut sitten kun on tullu joltain sellaiselta kaveripyyntö niin ois jotenkin ollut epäkohteliasta olla hyväksymättäkään...Toisaalta oon kuullu et kun alussa ihmisillä oli hirvee tarve kerätä kamuja niin nyt niitä ruvetaan karsimaan, eli et on vaan parhaimmat ja tärkeimmät immeiset siellä.
 
On mut poistettu ja ite oon poistanu. En tosin muista kaikkien kohalla kumpi on ollu se ruksin klikkaaja. :whistle: Poistelen sellaset, joitten kanssa en oikeesti pidä siellä yhteyttä enkä muuten o tekemisissä. Jaan asioita aika avoimesti, joten en mä viiti siellä listan täytteenä ketään pitää.

Yleensä oon ollu ite se kaveriks pyytäjä, koska näyn haussa rajatulle porukalle ja kutsuja tulee siks vähän... Veikkaan, että aika moni muukin seurailee yhteydenpidon kehittymistä jonkin aikaa ja siivoilee sitte turhat pois. Jos joku on mun kaveripyynnön hyväksyny, mut ei sen jälkeen ota mitään kontaktia (vaikka mä tekisin alotteen), niin miks mä sellasta siellä listalla pitäsin? Jos poistetuks tuleminen loukkaa, niin passais kirjottaa jotain. (Tällä en arvostele sua ap... Enhän mä tiä ootko sä ollu kuin aktiivinen kirjottaja)
 
Carlos74
On poistettu ja olen poistanut. En tiedä, minkä takia mut on poistettu, eikä kyllä kiinnostakkaan.
Itse joskus hyväksyin yhden naisen kaveriks, kun se pyyti, vaikken sitä tunnekkaan. Ajattelin et kun pääsen sen kuvia kattomaan, saatan sieltä sit tunnistaa sen, mutta en vieläkään tiedä kuka tää nainen on, ja miks se mua kaveriks pyyti. Poistin sen sit myöhemmin.
 
Maippi
Ihmiset käyttää tota naamakirjaa varmaan aika moneen tarkoitukseen. Jotkut tuntuu lähinnä "keräilevän" kavereita ja listaan päätyvät kaikki hyvistä ystävistä puolituttuihin. Toiset ottaa ystävikseen siellä vaan harvat ja valitut.

Mä oon esim. huomannut, että joku yläastetuttu on saattanut pyytää mut kaveriks, mutta sitten en kuitenkaan näe hänestä statuspäivityksiä tai oikein mitään muutakaan. Olen siis vain yksi kaveri listassa lisää. Mielessä on käynyt, että pitäis vähän siivoilla niitä kontakteja, mutta toistaseks oon sit vaan tyytynyt rajoittaan statuspäivitykset osalta porukasta pois.

(Ja ihan off topic Ewille: kävin lukaiseen sun profiilis ja provo ei todellakaan tarkoita sitten mitenkään pervoa. Provoks sanotaan sellaisia keskustelun aloituksia tai aloittajia, joissa ihminen yrittää provosoida eli yllyttää toiset kirjoittamaan (ja yleensä tappelemaan) jostain asiasta. Eli tällaiseks sua siis täällä epäillään, kun olet asiaa ihmetellyt.)
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Itte en oo ketään poistanut mutta itte oon tullu poistetuks useammin ku kerran. Miettikää hei tarkkaan onko tossa järkeä poistaa sitä---> voin kokemuksesta kertoa sattuu sairaasti ja menee ilta pilalle. pitkään joudun miettii et miks se sen teki.... sit tosi tyhmältä tuntuu et jos ei löyä sitä joka on ittesä poistanu. yleensä en enää es halua nähä sen jälkeen sitä ihmistä.

miks pitää poistaa toinen facebook kaverista jos sen pyynnön on hyväksynyt??? tuntuu pahalta :'(
Onpa kumma, että sut on poistettu, jos huutelet siellä miehesi ongelmia ja haukut häntä seksiongelmistanne. Ei muakaan kiinnostaisi tuollaisia lukea...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
sit tosi tyhmältä tuntuu et jos ei löyä sitä joka on ittesä poistanu. yleensä en enää es halua nähä sen jälkeen sitä ihmistä.
Häh? Eli jos joku kokonaan lopettaa FB-tilinsä, niin sä loukkaannut siitä verisesti?
 
Ite kerran vahingossa tein kaveripyynnön kaverin kaverille,kun en vielä osannu käyttää fb.tä.Hän hyväksyi minut ja jokunen päivä myöhemmin poistin hänet,koska ei minua tuntemattomat kiinnosta:D Minua ei oo koskaan poistettu...
 
huoh
olen kutsunut vain sellaisia ihmisiä joiden kanssa haluan olla tekemisissä... toisaalta olen myös saanut kutsuja ja hyväksynyt ystäviksi henkilöiltä joiden kanssa nämä "ei halutut" henkilöt ovat tekemisissä ja joidenka kutsuja en ole hyväksynyt eli ei - kaverini myös voivat nähdä proffani näiden yhteisten ystävien kautta. . . entiset työtoverit/eksät pääosin. mietin että tyypit jotka eivät lähes ikinä mitään kommentoi ei omiaan tai mun juttuja tai ei yleisesti osoite mtn intressejä kohtaa niin olen miettinyt poistaa. Musta siitä ei tarttis kellekään suuttua tai vihastua, usein siihen on syynsä jommalla kummalla (yllättävää :D )
 
Olen poistanut esim. siksi, että ihminen on pyytänyt miut kaverikseen fb:ssä, hyväksyin, olen laitellut viestejä, et mitä kuuluu ym., mutta kertaakaan ei tämä ihminen ole millään lailla vastaillut eikä ottanut yhteyttä. Turhaan siellä sit kaverina sellaisia pidän.
 
sellaisia joiden kanssa en ole yhteyksissä, oon poistanut.

on tullut vastaan pari sellaista jotka illanvietossa vaihtaa mun kanssa pari lausetta (ikinä ennen ei ole tavattu) ja sitten pyytää seuraavana aamuna fb-kaveriksi numero 567. en jaksa tajuta, enkä sitäkään että esim miehen työkaverit kyselee fb-kaveriksi kun ei muuten olla yhteyksissä. ne sitten karsin listalta kyllä äkkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
En ole tullut poistetuksi, mutta olen poistanut kerran. Poistin ihmisen, joka puhui yhtä ja teki toista kolmannelle puhui jo seuraavaa..
minut sinä ainakin poistit :wave: en vaan tunnista itseäni tuosta paskanjauhamisesta...minulla ei täällä ole edes ketään jolle puhua pahaa ihmisistä,ja en tiedä mitä olisin sinusta puhunutkaan...
 
No mie ainakin olen poitaut sellasia "kavereita" joitten kanssa en ole ollu hyväksymisen jälkeen missään yheyksissä... Joo ei ois ehkä alunperinkään pitäny lisätä kaveriks, mutta... Ja mie ilmotin omassa statuksessani sillon poistoja tehdessäni miksi sen teen...
 
plörö
En ole poistanut enkä ole joutunut poistetuksikaan:)
Tosin minulla saattaa syykin olla se että en ota ketään kaverin kaveria kaverikseni mitä se facebookki itse ehdottaa jos en siis tunne henkilökohtaisesti tuota tyyppiä,
tai jostakin nettipalstalta joku tosi hyvä nettikaveri jonka kanssa siis vietitelty ennenkin esin s.postitsekin.
Joillakinhan on tapa kerätä isot kasat kavereita joita ei siis tunne ollenkaan,
mutta haluaa siksi kun olet sen minun kaverikin..
ihan mun jakeluun ei mene miksi tällasia kaveripyyntöjä joku edes hyväksyy?
No tapansa kullakin.
 
vieras
Olen joo poistanut, mulla oli siihen syyni levitteli musta vähän liian henkilökohtaisia asioita kaikkien mun kavereiden luettavaksi.

Joo poistin kyseisen henkilön monta kertaa sanoin ennen sitä että lopeta tuo, mutta ei tuntunut ymmärtävän... joten.

En tiedä onko mua poistettu mulle on ihan sama en ota itseeni sitä :D

 
murunen
olen poistanu semmosia jotka ei lity minun elämään millään lailla. ja jotkut on poistanu minutki mutta en vaan tiedä ketkä kun en ole saanut päähäni.. sitten taas ärsyttää kun mieskin on nassukirjassa ja nyt oli pyytäny sen exä ( huomattavasti nuorempi ) sitä kaveriksi sielä ja ennenki kuullut että kyseinen hlö on sanonut joillekki että minun mies olis edelleen ihastunu siihen tyyppiin. miespä oli sen hyväksyny, muttei muistanu mulle mainita asiaa.. tuli semmonen tunne että... :/ jos minä olisin hyväksyny jonku minun exän kamuksi niin siitä olis varmasti saanu kuulla, mutta nyt tekis oikeen mieli ite pyytää exä kaveriksi vaikka tiedän että mieheni sitä inhoaa. tietäispä miltä minusta tuntuu ainaki sitten....
 

Yhteistyössä