huhgu
Miksi ne niin nolot olis?Ei ne mitkään 15vuotiaan ketunnokat ole, mutta aika nolot sellaiset oliskin.
Kyselee 25v ketunnokkatissinen
Miksi ne niin nolot olis?Ei ne mitkään 15vuotiaan ketunnokat ole, mutta aika nolot sellaiset oliskin.
Tuo on yksi pätevistä syistä - sanoo ilman ironian häivääkään itse 8 lasta imettänyt, vielä useammalle maitoa luovuttanut mamma.En halunnut imettää, koska koko ajatus tuntui todella vastenmieliseltä.
Kyllä se imetys on se helpoin tapa vauvaa ruokkia eli tuskin kukaan silkan mukavuuden vuoksi pulloruljanssiin alkaa.Eiköhän se yleisin syy päätökseen, ettei imetä, ole oma mukavuudenhalu. Halutaan lapsi, mutta mahdollisimman vähän vaivaa siitä .
Mun mielestä oli aika kauniit aikuisen naisen rinnat. Ei haittais ollenkaan jos omat näyttäis tuolta.Saatat ollakin ainoa, joka niistä pitää.
Sinun tarinasi on yksi niistä minkä vuoksi olen iloinen kun on niitäkin jotka jaksavat toimia imetystukirymissä. Pari fiksua , täysipäistä , kypsää tukihenkilöä olisi varmasti tehnyt asioista helpompaa - riippumatta siitä miten imetys sittenkään olisi lopulta käyntiin lähtenyt, sillä sitähän ei kukaan voi ennalta tietää.Syy mun imettämättömyyteeni oli synnytyssairaalassa ja neuvolan terkassa. Sairaalassa kukaan ei vaivautunut opastamaan ja neuvomaan, miten imetys tapahtuu, vaan keskittyivät syyllistämään mua siitä, ettei vauvan paino noussut. Synnytys oli todella rankka ja makasin kolme päivää ihan muissa maailmoissa, en olisi edes syönyt ellei huonekaverini olisi pitäneet asiasta huolta. Kukaan ei tullut missään vaiheessa tuomaan vauvaa imemään tai edes kysynyt multa, olinko ok. Sitten kolmantena päivänä alettiin haukkumaan, kun en ollut tajunnut pumpata sitä maitoa. Mistäs helvetistä sen olisin voinut tietää? Neuvolan terkka jatkoi samaa linjaa, valitti vaan kun ei maitoa tule tarpeeksi. Kuukauden jaksoin kuunnella ja sitten annoin periksi, otin pullot käyttöön ja elämä alkoi hymyillä.
Kuopuksen kohdalla ajattelin, etten todellakaan ala samaan rumbaan uudestaan vaan otan heti korvikkeen käyttöön. Tuloksena tyytyväinen ja hyvin kasvanut vauva, sekä iloinen ja jaksava äiti.
Vastasiko kysymykseen?