Mistä sen tietää että "lapsiluku on täynnä"?

juuei
Minulle tuli myös sellainen vahva tunne, että nyt on lapsiluku tässä ja että nyt vaan keskityn yrittämään kasvattamaan näitä ja vauvoja saavat tehdä "nuoremmat" =)

Samaa mieltä oli mieheni, että kun me onnistuttiin saamaan kaksi tervettä lasta tyttö & poika, niin kyllä nämä riittää ja olemme heistä kiitollisia lopun elämäämme!

 
IhanaValo
Meillä tähän päädyttiin yhteistuumin. Miulla aina välillä vauvakuume käväsee mutta järjen ääni saa sen hiljennettyä.
Vaikkakin raskaana olo oli ihanaa, kivut loppui ja muutenkin olin elämäni kunnossa :heart: ..Paitsi alkuun kun öklötti ja väsytti.
Synnytykset oli kaikista epämiellyttävin osa, ja ei tähän kämppään enempää lapsia mahtuis..eikä autoon.
 
Räyh
En osaa vastata, mutta sen ainakin tiedän (ja mieheni myös), että se EI ole täynnä.
Paha vaan, kun tämä lisääntyminen ei ole pelkästään omissa käsissä eli kaverina on sekundaarinen lapsettomuus :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räyh:
En osaa vastata, mutta sen ainakin tiedän (ja mieheni myös), että se EI ole täynnä.
Paha vaan, kun tämä lisääntyminen ei ole pelkästään omissa käsissä eli kaverina on sekundaarinen lapsettomuus :(
Niin, lapsiahan ei tehdä vaan saadaan ja aina se ei sitten mene suunnitelmien mukaan :| Toivon että saatte vielä esikoiselle kaveria! Ei kannata heittää toivoa vielä pois. Olen kuullut muistakin joilla samaa ongelmaa ja lopulta se toinen tai useampikin lapsi suotu. =) :hug:
 
Räyh
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Räyh:
En osaa vastata, mutta sen ainakin tiedän (ja mieheni myös), että se EI ole täynnä.
Paha vaan, kun tämä lisääntyminen ei ole pelkästään omissa käsissä eli kaverina on sekundaarinen lapsettomuus :(
Niin, lapsiahan ei tehdä vaan saadaan ja aina se ei sitten mene suunnitelmien mukaan :| Toivon että saatte vielä esikoiselle kaveria! Ei kannata heittää toivoa vielä pois. Olen kuullut muistakin joilla samaa ongelmaa ja lopulta se toinen tai useampikin lapsi suotu. =) :hug:
Kiitos, samaa toivomme itsekin!
 

Yhteistyössä