oltiin menossa naimisiin,mutta asuttiin vielä eri paikkakunnilla, mieheltä hajosi puhelin joten annoin yhden omista hänen matkaansa, seuraavalla kerralla sain puhelimen takaisin ja hämmästys olikin suuri kun siellä oli sellaisia viestejä jotka paljasti miehen(se oli sellanen puhelin että tallensi saapuneet johonki ihme paikkaan,sitte vielä välitystiedoissa luki aina alku viestistä).
seuraava mies jäi kiinni kun hänen piti olla äitinsä luona koiran vahtina(siis ulkoiluttamiset ja ruokkimiset mutta kuka ny 3kertaa päivässä ajaa ees taas),mutta sitten kun itkin yhdelle kaverille sitä ettei miesystävä ottanut mua mukaansa,niin kaveri keksi että sä lähdet nyt baariin sit mun kaveriks.
lähdin kun en osannut sanoa ei-> sielläpä armas kultani kiihkeästi nuoleskeli toista naista ja kun kävin sanoo sille että olin sun kultasi tähän asti mut enpä oo enään,niin väitti pokkana etten ole ollutkaan.
otin kuitenkin miehen takasin, seuraavaksi oli nää klassiset ylityöt->baarissahan se oli. odotin lastamme kun mies alkoi pyörii toisen naisen kanssa-> kuulin tästä yhteiseltä tututlta ku se kysy multa että etkö olekkaan enään xxxxx kanssa.
seuraava mies kävi samaan aikaan mun ja serkun luona, tämä paljastui kun serkku soitti mulle että benjamin tapailee samaan aikaan alanaa. ja siihen minä totesin että tosi kiva,kuule on se täälläkin käynyt! (nimet muutettu) tuon miehen kanssa ei onneksi oltu suutelemista pidemmälle menty.
nykysen epäilen pettäneen kun minulla todettiin papillooma virus ja kohdunkaulan solumuutoksia(mies ei tunnusta,mut enpä usko) ei mulla sitä ollu vielä ennen tota ukkoa. tai sit se toi mulle sen tullessaan,mut voiko oikeasti mennä vuosia ennenku se näkyy?