Mä tarviin Meillä täällä maalla on niin synkkää ja pimeää ilman lunta.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Lunta ei tarvii yhtään
Piparkakkuja on tehty pariin otteeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se joulu on vaan niin hakusessa vielä :|Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tulisikohan se joulumieli jouluaskareita tekemällä?
Tee vaikkapa joulukortteja itse, piparkakkuja jne.
Hassuttele. Itse runoilen eskareille joka aamu jonkin runon, jonka sitten "Tonttu Torvinen" jättää sinne luokkaan. Itse pyrin leikkimään tätä joululeikkiä, jotta edes vähän tulisi lapsenmielisempi ote joulun odotukseen.Alkuperäinen kirjoittaja viivu:Piparkakkuja on tehty pariin otteeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se joulu on vaan niin hakusessa vielä :|Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tulisikohan se joulumieli jouluaskareita tekemällä?
Kai se sieltä tulee vielä, siis joulufiilis
Sepä se kun töissä pitää jaksaa hössätä joulun takia, "joulukalenterin", laulujen merkeissä ja joulujuhlaa odotellessa. Sitten ei kotona huvita...Alkuperäinen kirjoittaja se joku.:Hassuttele. Itse runoilen eskareille joka aamu jonkin runon, jonka sitten "Tonttu Torvinen" jättää sinne luokkaan. Itse pyrin leikkimään tätä joululeikkiä, jotta edes vähän tulisi lapsenmielisempi ote joulun odotukseen.Alkuperäinen kirjoittaja viivu:Piparkakkuja on tehty pariin otteeseen. Jotenkin vaan tuntuu, että se joulu on vaan niin hakusessa vielä :|Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tulisikohan se joulumieli jouluaskareita tekemällä?
Kai se sieltä tulee vielä, siis joulufiilis