Mistä sais kunnon miehen, joka ei juo? Onko teillä sellaiset?

• Viestiketjun aloittaja Kouvola
  • Ensimmäinen viesti
etsimisen lopettanut
Mä oon miettinyt samaa.
Haluaisin tavallisen, normaalin miehen, jolla on niin sanotusti kaikki inkkarit kanootissa ja joka ei ole addiktoitunut mihinkään. En tiedä, ei sellaisia taida olla.
Aina ne on joko juoppoja, narsisteja, väkivaltaisia, pettäjiä, mielenterveysongelmaisia tai muita vastaavia. Se on kai sitten "normaalia" puhuttaessa miessukupuolesta.

Raittiit kaikki
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Kyllä mulla on ollut jo yli 20v mies, joka ei tupakoi, juo, tms., eli on niitä olemessa. Sitä en sitten tiedä kuinka "normaali" mies se sitten on. :)
AP on samanlaiset vanhemmat, joten pakko niitä miehiäkin on olla. Myöskin sukuni on täsysin RAITSIS ja uskovaisiakin ovat!

en nyt muista nikkiäni tässä ketjussa
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Uskonnollinen tai nörtti. Onhan toki muitakin miehiä, mutta uskoisin, että näissä kahdessa joukossa on paljon absolutisteja.
Paitsi että uskonnolliset on taipuvaisia väkivaltaisuuteen ja naisen alistamiseen.. että en ehkä sellaista kuitenkaan.

RAITIS SUKU
Alkuperäinen kirjoittaja en nyt muista nikkiäni tässä ketjussa:
Uskonnollinen tai nörtti. Onhan toki muitakin miehiä, mutta uskoisin, että näissä kahdessa joukossa on paljon absolutisteja.
Paitsi että uskonnolliset on taipuvaisia väkivaltaisuuteen ja naisen alistamiseen.. että en ehkä sellaista kuitenkaan.
Ei ainakaan isän siskoni mies ole väkivaltainen, vaikka on uskonnollinen.
Mistä keksit tuon, että olisi väkivaltainen? Myöskään isäni ei ole, vaikka on täysin raitis.

x
Mun mies ei tunnusta mitään uskoa, eikä sitä voi parhaalla tahdollakaan sanoa nörtiksi. Ja ennen kun joku ehdottaa neitimäistä, niin ihan miehinen mies se on :) .

e
Absolutisteista en tiedä, mutta oma mieheni juo joskus kanssani lasillisen punaviinia, joskus saunassa yhden oluen. Vaan kerran yhdessäolomme aikana, vuosia sitten, on juonut vähän liikaa, ja häpeää sitä vieläkin. Ei polta, väkivaltaisuudesta ei tietoakaan, eikä edes ärsynny minulle kuin kerran kahden vuoden välein vähäsen, hän on niin rauhallinen, että minäkin rauhoitun hänen kanssaan ollessani. Parempaa miestä en olisi voinut löytä mistään. Mutta kyllä joutuin etsimäänkin, varmaankin 10 vuotta hain "sitä oiketa", isäni kaltaista, kunnes lopuksi löysin. Eli kannattaa etsiä, kyllä hän lopuksi jostain ilmestyy!

ihanan ja kiltin miehen.

mua on sit hakattu, juotu mun palkat, ei oo päästetty töihin. on ollut väkivaltaisia, narsisteja, alkoholisteja, huumetyyppejä.

ite oon aikast absolutisti. neiti on 1.5v ja sen aikana oon ottanut pari sauna lonkeroa. tupakkaa en ole edes maistanut. baareissa ei käydä.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-maria08:
ihanan ja kiltin miehen.

mua on sit hakattu, juotu mun palkat, ei oo päästetty töihin. on ollut väkivaltaisia, narsisteja, alkoholisteja, huumetyyppejä.

ite oon aikast absolutisti. neiti on 1.5v ja sen aikana oon ottanut pari sauna lonkeroa. tupakkaa en ole edes maistanut. baareissa ei käydä.
Näin minäkin ja mies saisi olla samanlainen.

vieras
on niitä... mutta paras tulee kun nuoresta kasvattaa :D
no eiiii, kirjastot?teatterit?konserttitapahtumat? monet naiset pitää kilttejä sitten tylsinä...
omani on kiltti, ihana isä, pitää huolta musta ja lapsista, juo muutaman saunaoluen silloin tällöin ei enempää, ei tupakoi, ei koskaan löisi ketään vaan uskoo keskustelemiseen...

RAITIS
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on niitä... mutta paras tulee kun nuoresta kasvattaa :D
no eiiii, kirjastot?teatterit?konserttitapahtumat? monet naiset pitää kilttejä sitten tylsinä...
omani on kiltti, ihana isä, pitää huolta musta ja lapsista, juo muutaman saunaoluen silloin tällöin ei enempää, ei tupakoi, ei koskaan löisi ketään vaan uskoo keskustelemiseen...
Miksipäsitä juoda sitä muutamaakaan, jos ei humaltumisen tarve?
Näin ei ainakaan raittiit toimi!!!

Yhteistyössä