Mistä saan ostettua Raptorin cd:n??

  • Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja helitsu:
jaa...poistettiin viestit...no tulepp kirpparipuolelle kyselemään sitten, kun täällä taas tehdään kärpäsestä asiaa :kieh:
7.Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen(tarkoittaa ostoa ja myyntiä ).
8.Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä.

:whistle: :wave:
 
outo
Häh mitä mitä? oho, onpas tiukkaa. En välttämättä tarkoittanut, että haluan ostaa joltakin TÄÄLTÄ vaan esim vinkkejä nettikauposita tms. Sellaisestako ei saa keskustella? Aika hämyä.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Häh mitä mitä? oho, onpas tiukkaa. En välttämättä tarkoittanut, että haluan ostaa joltakin TÄÄLTÄ vaan esim vinkkejä nettikauposita tms. Sellaisestako ei saa keskustella? Aika hämyä.
saa keskustella.
Poistetut ovat varmasti koskeneet heitä jotka ovat tarjoutuneet myymään sinulle ja se ei ole sallittua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Häh mitä mitä? oho, onpas tiukkaa. En välttämättä tarkoittanut, että haluan ostaa joltakin TÄÄLTÄ vaan esim vinkkejä nettikauposita tms. Sellaisestako ei saa keskustella? Aika hämyä.
saa keskustella.
Poistetut ovat varmasti koskeneet heitä jotka ovat tarjoutuneet myymään sinulle ja se ei ole sallittua.
Väärin mun viesti poistettiin. Ja sanoin että mulla on mutten myy.
 
Outo
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Häh mitä mitä? oho, onpas tiukkaa. En välttämättä tarkoittanut, että haluan ostaa joltakin TÄÄLTÄ vaan esim vinkkejä nettikauposita tms. Sellaisestako ei saa keskustella? Aika hämyä.
saa keskustella.
Poistetut ovat varmasti koskeneet heitä jotka ovat tarjoutuneet myymään sinulle ja se ei ole sallittua.
Väärin mun viesti poistettiin. Ja sanoin että mulla on mutten myy.
Heh, no tämän poistaminen ei sinänsä haittaa, kun et olisi myynyt=)
 

Yhteistyössä