Mistä saa lasten pussilakanoita?

• Viestiketjun aloittaja ei löydy ei
  • Ensimmäinen viesti
ei löydy ei
En ymmärrä, mistä kummasta löydän lapsilleni pussilakanoita lasten koossa??
Ollaan saatu tähän mennessä niitä lahjaksi eikä kukaan tunnu muistavan, mistä ne on ostettu. Asutaan Vantaalla, joten luulisi näin isosta kaupungista löytyvän.
Kaikki on olleet pituudeltaan 200cm joka on todellakin liian iso lasten peittoon. Vauvan pussilakanat tietenki taas liian pieniä. Jos jollain olisi vinkata paikkaa, niin marssin sinne suoraa päätä huomenna :D

har
Ainakin anttilasta, prismasta ja jyskistä on tullut hankittua. Tosin jyskissä oli kahta eri kokoa ja kerran tuli epähuomiossa napattua se väärän kokoinen mukaan mutta kyllä sekin käytettyä tuli.

sintt1
Itse painiskelin saman ongelman kanssa pari kuukautta takaperin. Lakanat sain sitten ostettua Prismasta. Kannattaa katsoa Prisman nettisivuilta missä prismoissa on. Minä ostin Finlaysonin muumilakanoita. Nythän on myös hulluilla päiväillä viidakkomuumit tosi halvat.

"vieras"
Google löytää.
http://www.google.fi/search?q=120x160&hl=fi&client=firefox-a&hs=IBl&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&gbv=1&prmd=imvns&source=lnt&tbs=lr:lang_1fi&lr=lang_fi&sa=X&ei=OAGMT_2nCcSi4gS4u_3QCw&ved=0CA4QpwUoAQ

sintt1
[QUOTE="vieras";26083145]Minä vältän tuo ongelman pistämällä lapset nukkumaan aikuisten sänkyyn heti pinnasängystä.[/QUOTE]

Meillä lapsi siirtyi pinnasängystä suoraan 90x200 kokoiseen sänkyyn. Ostin kuitenkin "välimallin" peiton, johon oli pakko ostaa omat pussilakat. Aikuisten peitto tuntui vähän liian isolta 1,5 vuotiaalle ja vauvapeitto oli taas liian pieni.

"shihtzu"
Anttilasta minä olen ostanut, mutta varsin huonosti löytää. Meillä lapset myös nukkuvat normalikokoisissa sängyissä, mutta peittoina meillä on nuo junior-koon peitot, juurikin siksi, että aikuisten peitto tuntuu niin kauhean isolta.

Yhteistyössä