Mistä ruumiinosastasi olet erityisen ylpeä?

  • Viestiketjun aloittaja minä2
  • Ensimmäinen viesti
minnee
Silmistäni, poskipäistäni, nenästäni, ylähuulestani, siroista käsistäni, rinnoistani, pepustani, ja sanotaan nyt ne hiuksetkin vaikkei saisikaan (kyllähän nekin nahan alta saa alkunsa). Lisäksi kohdustani.
 
Tämän viikon Viikon Ruumiinosa -palkinto menee suolistolle, joka kantoi rankimmat noroviruksen aiheuttamat oireet ja teki kaikkensa poistaakseen koko elimistöä uhanneet virukset mahdollisimman nopeasti ja kustannustehokkaasti.

Olen varsin ylpeä myös sydämestäni, se on toiminut liki moitteettomasti huolimatta rasituksesta ja sairausriskeistä, joille olen sen altistanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Morrigan ja Mythago
"päällinen"
Mä olen kyllä erityisen ylpeä päästäni. Korvien välissä asuvat sekä hoksottimeni, sisuni että rohkeuteni; myös rakkauteni, joiden avulla olen niin tehnyt pitkän uran työelämässä, rakastanut ja rakastan montaa lasta ja nuorta ja vanhaakin, ja selviytynyt vaikeasta sairaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Morrigan
Peyote
Vähän outo tuo että ylpeä. Kun eipä sille itse paljoa voi mitään, onko esimerkiksi pitkät jalat vai iso nenä vai miten.

Toisaalta, jos on treenannut jonkun osan hienoksi, niin siitä kai voi olla ihan ylpeä.
 
Peyote
Ehkä mä voisin olla ylpeä siitä ettei mun takamus ole enää niin litteä kuin aiemmin. Mutta toisaalta en mä viitsi, ku oon nähnyt sen eteen tosi vähän vaivaa kuitenkin ja tiedän, ettei se oo semmonen kun voisi olla.
 

Yhteistyössä