Minkäikäinen poika voi käydä saunassa äitinsä kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Kauheeta!
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kai tää oli provo? Totta ihmeessä voi käydä 11-12-vuotiaan kanssa saunassa. Ihan niin kauan voi käydä, kuin pojasta tuntuu, että asia on ok. Samoin kuin yksi edellinen vieras, minäkin saunoin isän kanssa ihan niin kauan kuin kotona asuin. En ihan 25v. asti, mutta parikymppiseksi. Oli vaan se tunnin saunavuoro, eikä edes joka viikko, joten silloin mentiin, kun vuoro oli.

Toisekseen, vaikka 11v. osaakin jo peseytyä itse, voi homma tulla melkoisen hutaistuksi tehdyksi. tuttavan teinipojalle ehti kehittyä paha tulehdus ukkovarpaaseen, joka vaati antibioottikuurin. Kun ei poika ollut huomannut mitään, eikä äiti lapsensa varpaita edes nähnyt ennen kuin kesällä. Tapansa kullakin, mutta en pitäis pahana, että vanhemmat vielä päällisin puolin valvoo.
 
"vieras"
[QUOTE="hhh";27989817]meillä varmaan loppu 10-11v saunakäynnit äidin kanssa. itse sai poika päättää koska haluaa ja nykyään mennään tunnin saunavuorolla peräkkäin, ihan hyvin kerkiää kun on vaan 2 saunojaa, mut sit tuliski kiire jos ois enempi.[/QUOTE]

Meillä ei kerkiäis, kun saunavuorot on niin täydessä käytössä, että vaan ekan puoli tuntia on sauna-aikaa. Lopun puoli tuntia saa olla pesuhuoneessa. (On siis kaks pukkaria ja suihkutilaa, yks sauna.)
 
vieras x
Voi kamala,16v. poika saunoo monesti meiän ,vahenpiensa ja 5v. pikkusiskon kanssa,ihan omasta halusta. Meillä siis ei ole omaa sauna,kerran viikossa 1 tunnin saunavuoro vain. Ei ole ollut meillä mikään ongelma. Kysyin pojalta joskus 2-3 vuotta sitten,et tuntuuko kiusalliselta käydä meiän kanssa saunassa,poika oli ihan hämmästyneenä "ai, miten niin?".
 
"Lissu"
[QUOTE="vieras";27990349]Mä en ymmärrä mikä on ongelma? Jos ei tunnu kenestäkään osapuolesta epämukavalta, niin kai sitä voi käydä vaikka koko ikänsä vanhempiensa kanssa saunassa.[/QUOTE]

Samaa mieltä. :)

Noista uimahallin siivoojista... muistan kerran kun oltiin miehen kanssa kylpylässä, mä kerroin miehelle altaalla että oli muuten miessiivooja moppaamassa naisten puolen kylppäriä kun olin suihkussa. Mies siihen totesi että aijaa, meilläkin oli tuolla siivooja, mutta se oli kyllä nainen. :D
 
"vieras"
kyse on siitä että sielä haissa on MUITKAIN miehiä sielä hallissa samaan aikaan. Niitä voi häiritä.
Ai nyt onkin yhtäkkiä kyse siitä :)

Tuo nyt riippuu hallista. Tuskin kukaan ekaluokan opettaja tuossa tilanteessa sinne miesten puolelle menisikään, mutta esimerkiksi meidän halli on aamupäivisin kiinni eli koululaisten siellä käydessä ei muita uimareita ole.
 
Aikuinen Nainen!
Minkään ikäisen pojan ei ole sopivaa olla äitinsä kanssa saunassa, koska poika ei saa nähdä äitiään alasti, ettei hän näe äitinsä kaikista yksityisimpiä paikkoja! Samoin tytötkään eivät saa olla missään iässä isänsä kanssa saunassa, ettei hän näe isänsä yksityisiä paikkoja! Sitä paitsi lapset eivät saa missään nimessä olla keskenään alasti, siis siten että on sekä tyttöjä ja poikia alasti, sillä nykyajan lapset elävät niin kovassa seksuaalisuuden himossa ihan pienistä lähtien, että varmasti harrastaisivat seksuaalisuuden syntiä keskenään jo alle 1-vuotiaina!
 
vierailija
Minkään ikäisen pojan ei ole sopivaa olla äitinsä kanssa saunassa, koska poika ei saa nähdä äitiään alasti, ettei hän näe äitinsä kaikista yksityisimpiä paikkoja! Samoin tytötkään eivät saa olla missään iässä isänsä kanssa saunassa, ettei hän näe isänsä yksityisiä paikkoja! Sitä paitsi lapset eivät saa missään nimessä olla keskenään alasti, siis siten että on sekä tyttöjä ja poikia alasti, sillä nykyajan lapset elävät niin kovassa seksuaalisuuden himossa ihan pienistä lähtien, että varmasti harrastaisivat seksuaalisuuden syntiä keskenään jo alle 1-vuotiaina!
Miks poika ei saa nähdä äitään alasti miks tytöt ei saa nähdä isänsä alasti ja lapset.... ja lapset!? Poika ei saa nähdä tytön pimmpiä ja tyttö ei saa nähdä pojan pippeliä. Miten sit tulee olemaan tarhassa/päiväkodissa kun ne menee uimaan muistan kun oltiin uimassa tarhasta oltiin 6v tytöt ja pojat 6v samassa puku huoneessa ja muistan vaan sen kun näin gretan pimpin jos mä tietäisin silloin mitä poika ja tyttö voi tehdä yhdessä jos pimpin ja pippelin yhdistää toisiinsa ois kovettunu pippeli
 
vierailija
Minä (nainen) olen käynyt isäni kanssa saunassa 25-vuotiaaksi asti. Olemme käyneet kerran viikossa yhdessä saunassa lapsesta asti, eikä koskaan tullut sitä hetkeä, että se olisi tuntunut kiusalliselta. Tuolloin 25-vuotiaana tähän traditioon tuli pitkä katkos ja sen jälkeen emme ole yhdessä enää saunoneet.
Joo niin mäkin no oon poika mutta kuitenkin ollaan koko perhe kun saunotaan mutta oon joskus ollu vaan siskoni kanssa saunassa sisko 20 mä 24 ja me voidaan jutella mistä vaan esim. Milloin masturboit viimeks saanko koskee sun pimppiin oi että kun sun pimppi näyttää niikuin sileeltä lapsi pimpiltä ois että kun söpö pimppi teillä tytöillä on tuolla ja TOKI TAVALLISIA JUTTUJA MYÖS useimmiten tavallista
 
vierailija
Unohdin mainita et hällä on adhd(+mahdollinen kehitysviive), ei pärjäis yksin siellä miesten puolella, kävis varmaankin suihkussa 1min jos lainkaan, ja saunassa vois loukata itsensä, kun ei ymmärrä sanallisia ohjeita edes sen 200xkertaa toistettuna, ei kyttäile muista naisten puolella, ja jos tuijottaa vähääkään, huomautan kyllä siittä heti!
Jaa ok :)
 
vierailija
Tuon ikäiseltä pojalta pitää vielä äidin pyyhkiä pylly ja pestä intiimit paikat ihan itse äidin toimesta. Etkö ole lukenut palstan ohjeistusta?
No kyllä nyt 11-12v poika ite kilin ja pepun pyyhkii ite se oli vaan mukana saunassa joo ja poika ei tyhjentänyt kasseja äitiinsä sisään ne vaan oli saunassa kyllä mäkin oon saunassa äidin ja isän kaa joskus oon kyllä myös ollu vaa äidin kaa ja sit äiti on sanonut jahaa jussi tuli mamman kaa saunaan kyllä vastaan
 
vierailija
Uimahallikäynnit onkin usein vähän ongelmallisia ja opettajat joutuvat niissä riskejä ottamaan. Toki voidaan tehdä erityisjärjestelyjä eli esimerkiksi kahden luokan tytöt menevät yhdessä ja pojat jää toisen opettajan kanssa koululle. Tai kaksi luokkaa menevät yhdessä (toisella miesopettaja ja toisella naisopettaja). Periaatteessa on riskialtista antaa oppilaiden olla keskenään suihku- ja saunatiloissa. Pienten oppilaiden eli juuri noiden eka- ja tokaluokkalaisten kanssa tiedän käytettävän myös sitä käytäntöä, että esimerkiksi naisope käy myös siellä poikien puolella. Sinulla on myös varmaan ikää sen verran, että käytänteen ja ohjeistukset ovat sinun kouluajoiltasi muuttuneet.
Kun olimme suihkussa koulussa liikuntatunnin jälkeen niin nais opettaja tuli poikien puolelle antamaan pyyhkeitä niille joilla ei ollut mutta MUTTA se seisoi oven raossa ja peitteli silmät ja huusi meille pojat täällä on sit pyyhkeitä teille joilla ei ollu tulkaa hakemaan. Se oli hyvin tehty.

Pukuhuoneissa oli reikiä ovessa että ilma pääsee vauihtumaan sit yks mun liokkakaverostani päätti mennä tirkistämään tyttöjen pukuhuoneeseen niistä reositäja kuka seosoi sen takan sitten kun oli tirkistellyt.... no minä jussi sen kaveri ja mä en kurkistanut kysyin innoissani mitä näit mitä näit!!!??? Se sanoi monta reikää (pimpin reikiä) en ymmärtänyt heti oliko se sit 2 vuoden päästä tajusin ton oltiin 5:llä luokalla ja sit mentiin jo yläasteelle 5 luokan jälkeen eli 6 luokka oli jo yläaste ja olikohan se 7:tenä luokalla tajusin aijaa se tarkoitti pillureijät mmm miks en ite kattonut reiistä :D
 
vierailija
Voi teitä ujoja ja sulkeutuneita! Oon 16-v poika ja mulla on 18-v kaksossiskot jotka asuu vieläkin kotona. Ollaan taaperoista saakka saunottu koko perheen kanssa, mutta vanhemmat jäivät pois ringistä muutama vuosi sitten häveliäisyyttään. Jatketaan sisarusten kesken saunomista n. kerran viikossa. Jo pari vuotta sitten tutkittiin mielenkiinnosta toistemme sukuelimet ja siskot halusi että näytän miten sperma lentää. Sen jälkeen ei asiaa mietitty, eikä kyse ollu sukurutsasta. Siskon pimpin tutkiminen oli opettavaista ja nyt tiedän, miten klitorikseen kosketaan niin että nainen tykkää.
Onks tää pervoa tai jotenkin väärin?
 

Yhteistyössä