Mistä rahaa heti? ahistaa ja v*tuttaa....

  • Viestiketjun aloittaja "köyhä"
  • Ensimmäinen viesti
"Ärsyyntynyt"
Mitä helvetin idiootteja näissä ketjuissa on aina ehdottamassa itsensä myymistä?!?

Itse olen sinkku ja rahalle olisi tarve, mutta en ikinä alentuisi huoraamaan! Olen sitte vaikka itse syömättä, mutta huoraamalla en lastani elätä! Ja kyllä se on pettämistä jos ap sen niin kokee! Muut pitäkööt sairaat ajatuksensa omana tietonaan.
 
Ap pa
[QUOTE="anneli";28234292]Ei kai teistä molemmat voi olla ihan p.a kai miehelläsi on edes muutama satanen?[/QUOTE]

Kyllä voi. Mies maksaa tilistään kaikki laskut, lainan lyhennykset ja vuokran. Ja se mitä siitä jäi meni jo kauppaan. Eikä siitä ikinä satasia jää....
 
Ap pa
[QUOTE="Ärsyyntynyt";28234287]Mitä helvetin idiootteja näissä ketjuissa on aina ehdottamassa itsensä myymistä?!?

Itse olen sinkku ja rahalle olisi tarve, mutta en ikinä alentuisi huoraamaan! Olen sitte vaikka itse syömättä, mutta huoraamalla en lastani elätä! Ja kyllä se on pettämistä jos ap sen niin kokee! Muut pitäkööt sairaat ajatuksensa omana tietonaan.[/QUOTE]

Tykkään!
 
dyykkari, pullon kerääjä
[QUOTE="köyhä";28234025]Liitosta tuli 1,5kk sitten ansiosidonnaiset, niillä elää kyllä tavallisesti kuukauden ihan hyvin. Nyt kuitenki erinäisistä, miusta johtumattomista, syistä maksupäivä on ens viikolla eikä tileillä ole senttiäkään. Kaupassa pitäs käydä ja autoja tankata.
Ahistaa ihan älyttömästi, mie en ole tottunut olemaan rahaton.
Onneks alkoi työt ja tulot on takuulla säännölliset, mutt mistä mie pierasen rahaa nyt heti?![/QUOTE]

Pe ja La iltana löytyy pulloja kaupungilta. Varmasti saat muutaman kympin, jos ahkera olet.
 
"vieras"
[QUOTE="köyhä";28234025]Liitosta tuli 1,5kk sitten ansiosidonnaiset, niillä elää kyllä tavallisesti kuukauden ihan hyvin. Nyt kuitenki erinäisistä, miusta johtumattomista, syistä maksupäivä on ens viikolla eikä tileillä ole senttiäkään. Kaupassa pitäs käydä ja autoja tankata.
Ahistaa ihan älyttömästi, mie en ole tottunut olemaan rahaton.
Onneks alkoi työt ja tulot on takuulla säännölliset, mutt mistä mie pierasen rahaa nyt heti?![/QUOTE]

kokeile sitä? Se kyllä riippuu työstä?
 
Hvc
Eikö ihmiset osaa yhtään ennakoida? Jos sulta rahat uhkaa loppua, niin eikö ois kannattanu jo alkuviikosta tai viime kuussa käydä siellä divarissa tai myydä jotain jo aiemmin? En itse uskaltas ainakaan elää noin tiukilla, aina voi tulla jotain yllättävää. Pitäs edes vähän varautua. Ja kaapit on tietty ihan tyhjät ruuasta ja pakastimessa ei oo mitään...

Ja sit itketään ettei kehtaa kavereilta lainata, ennemmin otetaan pikavippi, hienoa.
 
"vieras"
Eikö ihmiset osaa yhtään ennakoida? Jos sulta rahat uhkaa loppua, niin eikö ois kannattanu jo alkuviikosta tai viime kuussa käydä siellä divarissa tai myydä jotain jo aiemmin? En itse uskaltas ainakaan elää noin tiukilla, aina voi tulla jotain yllättävää. Pitäs edes vähän varautua. Ja kaapit on tietty ihan tyhjät ruuasta ja pakastimessa ei oo mitään...

Ja sit itketään ettei kehtaa kavereilta lainata, ennemmin otetaan pikavippi, hienoa.
sen voi laskea ja elää kituuttaen! tai elää niin että rahaa. Ensin jos lasket budjetin ja mietit koko ajan että pitää pysyä budjetissa. SE on kontrollii...
 
Ap pa
Eikö ihmiset osaa yhtään ennakoida? Jos sulta rahat uhkaa loppua, niin eikö ois kannattanu jo alkuviikosta tai viime kuussa käydä siellä divarissa tai myydä jotain jo aiemmin? En itse uskaltas ainakaan elää noin tiukilla, aina voi tulla jotain yllättävää. Pitäs edes vähän varautua. Ja kaapit on tietty ihan tyhjät ruuasta ja pakastimessa ei oo mitään...

Ja sit itketään ettei kehtaa kavereilta lainata, ennemmin otetaan pikavippi, hienoa.
Maanantaina kävi käsky töihin, autoon uppos viimoset kympit aamulla. Miun heikolla matikka päällä laskettuna 30e uppos ylimäärästä tällä viikolla auton tankkiin.

Pakastin on puolillaan mustikkaa ja puolukkaa. Mehuakin löytyy, leipää voi aina leipoa ja kaapissa on kattava valikoima kuiva-aineita. Liha, maito, kasvikset ja bensa vaan helpottas kummasti elämää.

Miehän en mikään ennustaja ole joten en vielä 1,5kk sitten tiennyt että sillä tonnilla ois elettävä melkeen 2kk.... Enkä vieläkään ole vippiä ottanut, saatiin asiat muuten järjestymään.
 
myin
Mknä myin huvikseni tavaraa pois, ajatukset on kääntyneet koko ajan siihen suuntaan ettemme ole materialisteja, tavarat eivät tuo onnea vaikka kaikkea on ollut. Sen sijaan säästöön menee paljon, lainoja lyhennetään reippaasti ja matkustellaan. Ei tee tiukkaa pitää palkatontakaan. Exäni tosin heitti eilen tilille pari tuhatta "tee mitä haluat" periaatteella. Hyvyys palkitaan ^^
 

Yhteistyössä